سئو در تولید محتوا

سئو در تولید محتوا

در این مقاله می خواهیم موضوع سئو در تولید محتوا را بررسی نماییم. همراه شما هستیم.

درک این نکته مهم است که ایجاد محتوای سازگار فقط برای سئو مهم نیست، بلکه بسیار ضروری است. محتوا، موتور محرک خودروهای بازاریابی آنلاین است. بدون آن، شما در شغل و حرفه خود ممکن است موفق نشوید.

ممکن است شما شگفت انگیزترین وب سایت، محصولات باورنکردنی، کارکنان عالی و خدمات بی نظیر داشته باشید، اما بدون محتوای عالی که به شما در بازاریابی آنلاین کمک کند، می توانید خود را گیر کرده ببینید.

ایجاد سئو در تولید محتوا راهی است که از طریق آن می توانید کلمات کلیدی و افزایش ترافیک آنلاین را به صورت ارگانیک بررسی کنید. الگوریتم های موتور جست و جو نه تنها از نوشتن محتوای ارزشمند و آموزنده، بلکه از ثبات نیز حمایت می کنند.

اگر می خواهید با کسب عبارات کلیدی مرتبط، کسب و کار خود را شروع کنید، باید تولید محتواهای ارزشمند و بهینه سازی شده توسط SEO را آغاز کنید. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این فرایند، لازم است که ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

فهرست مطالب:

نکات ضروری در ایجاد سئو برای تولید محتوا

ایجاد یک استراتژی محتوای سئو

بررسی محتوای سئو

نتیجه گیری

 

نکات ضروری در ایجاد سئو برای تولید محتوا

نکات ضروری در ایجاد سئو برای تولید محتوا
نکات ضروری در ایجاد سئو برای تولید محتوا

فرکانس و سازگاری در ایجاد محتوای سئو مهم است

اگر چه یک محتوای واحد و قوی به طور بالقوه می تواند به تنهایی باعث ایجاد ترافیک شود، اما اگر امیدوار هستید که نتایج ثابتی به دست آورید، باید تلاش های مداوم را در ایجاد سئو برای تولید محتوا ادامه دهید. وقتی می گوییم سازگار، دو چیز را مد نظر گیرید:

اغلب ارسال کنید.

در برند بمانید.

ارسال محتوا به طور مداوم

ارسال محتوا به طور مداوم
ارسال محتوا به طور مداوم

در بررسی سئو در تولید محتوا اگر چه تعداد دفعاتی که باید محتوای خود را ارسال کنید بستگی به اندازه شرکت شما، بازار هدف شما و اهداف شما دارد، لذا شما باید چندین بار در هفته مطالب را منتشر کنید یا به طور خاص، دو تا چهار بار در هفته این کار را انجام دهید.

بنابراین چگونه محتوای سازگار ایجاد می کنید و دقیقاً چگونه این امر به نظر می رسد؟ بر اساس داده های یک مطالعه HubSpot که تلاش های بازاریابی محتوا بیش از 13000 شرکت را مورد بررسی قرار داده است، مشخص کرده است مارک هایی که 16 بار در ماه مطالب خود را منتشر می کردند، 3.5 برابر بیشتر از مارک هایی که فقط یک بار در هفته محتوا منتشر می کردند، ترافیک داشتند.

شرکت هایی با کمتر از 10 کارمند و ارسال 11 بار محتوا در ماه، دو برابر بیشتر از تعداد بازدیدکنندگان و دو برابر بیشتر از شرکت های مشابه که بین دو تا پنج بار در ماه پست ارسال کرده اند، مشاهده شده اند. برای شرکت هایی با 11 تا 25 کارمند یا بیش از 200 کارمند، این عدد جادویی دوباره 11 بود.

با این حال، ROI حتی در این حالت بیشتر بود، با 3.5 برابر ترافیک بیشتر و 2.5 برابر بیشتر از مارک های هم اندازه که تنها یک قطعه از آن را در یک ماه منتشر کردند.

مارک هایی با بین 26 تا 200 کارمند که 11 وبلاگ در ماه منتشر می کردند

مارک هایی با بین 26 تا 200 کارمند که 11 وبلاگ در ماه منتشر می کردند، دو برابر بیشتر از بازدیدکنندگان و 1.75 برابر بیشتر از شرکت هایی که تعداد کمتری در ماه منتشر می کردند، سئو در تولید محتوا ایجاد کرده اند. به نظر می رسد که ارسال مطالب 11 بار در ماه، نقطه قوت شرکت های B2B و B2C است.

به طور کلی، مارک هایی که 16 وبلاگ در ماه منتشر می کردند، 4.5 برابر بیشتر از مارک هایی که بیش از چهار بار در ماه وبلاگ نویسی نمی کردند، بازدید داشتند.

شرکت هایی با 11 تا 25 کارمند که 11 وبلاگ در ماه منتشر می کردند، 3.5 برابر بیشتر از 2.5 برند بیشتر از مارک های هم اندازه که فقط یک بار در ماه منتشر می کردند، ترافیک بیشتری داشتند.

پیشنهاد می کنیم از پست چگونه از تولید محتوا کسب درامد کنیم دیدن کنید.

ایجاد یک استراتژی محتوای سئو

ایجاد یک استراتژی محتوای سئو
ایجاد یک استراتژی محتوای سئو

ایجاد یک استراتژی محتوای سئو می تواند شکل های مختلفی داشته باشد، هم به عنوان یک هنر و هم به عنوان یک علم. این که آیا سئو در صفحه برای یک محصول یا خدمات باشد؛ اشکال مختلف وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا؛ یا حتی سازماندهی یک گالری عکس، روند ایجاد محتوای SEO می تواند طیف وسیعی از برنامه ها را داشته باشد. به زبان ساده، ایجاد سئو در تولید محتوا مربوط به تحقیق، نوشتن و توجه به جزئیات فنی است.

از آنجا که 68 درصد از کل ترافیک در وب سایت، جست و جوی ارگانیک یا پولی قابل پیگیری است و گفته می شود که گوگل روزانه 5.8 میلیارد جست و جو انجام می دهد، منصفانه است که بگوییم توسعه استراتژی محتوای SEO می تواند در ایجاد ترافیک در بازار و بررسی عملکرد تولید کننده بسیار موثر باشد.

همچنین لازم به ذکر است که یک استراتژی محتوای سئو متعادل، تمام نقاط تماس احتمالی را که کاربران می توانند با محتوای شما درگیر شوند، در نظر خواهد گرفت.

در حالی که جست جوی ارگانیک یکی از ابزارهای اصلی دید است، لذا سئو در تولید محتوا همچنین می تواند بر مکان هایی که محتوای شما در مکان های دیگر مانند Google Images ، News ، YouTube ، Pinterest و سایر سیستم عامل ها نمایش داده می شود، تأثیر بگذارد.

بررسی محتوای سئو

بررسی محتوای سئو
بررسی محتوای سئو

سئو در تولید محتوا یا محتوای بهینه شده برای موتور جست و جو به هر نوع متن، عکس یا رسانه تصویری اشاره دارد که می توانید آن را در وب سایت یا سایر ویژگی های وب خود در جایی که منتشر شده است (به عنوان مثال وبلاگ، صفحه محصول، کانال رسانه های اجتماعی، ناشر خبر، سایت مطبوعاتی و غیره) ایجاد کنید.

محتوای عالی در سئو مجموعه ای از یک طیف است. مثال ها از وبلاگ های ساده گرفته تا صفحات فرود بررسی شده است. فرض اساسی این است که محتوا از طریق موتورهای جست و جو قابل کشف است.

هنگامی که SEO عملی می شود، هدف بیشتری در پشت محتوا وجود دارد که توسط کاربران جست و جوی هدف که به طور فعال به دنبال آن هستند، یافت می شود. انواع مختلفی از سئو در تولید محتوا وجود دارد اما محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

صفحات محصول تجارت الکترونیک:

صفحه ای در وب سایت که در آن مشتریان می توانند خرید کنند یا درباره پیشنهادات بیشتر بدانند.

پست های وبلاگ:

محتوای مکتوب که با استفاده از متن، عکس و گاهی فیلم ها اطلاعات ارائه می دهد.

مقالات کوتاه فرم:

پست های وبلاگی که طول آن ها به طور متوسط ​​300-700 کلمه است و اغلب توسط خوانندگان انسانی ترجیح داده می شود.

مقالات طولانی:

گاهی اوقات به عنوان محتوای آسمان خراش یا صفحات ستون نامیده می شوند. این پست های وبلاگ می توانند بین 1500 تا 10000+ کلمه باشند و گاهی اوقات توسط الگوریتم های موتور جست و جو ترجیح داده می شوند.

پوشش مطبوعات:

اعلان خبری برای انتشار به اشتراک گذاشته می شود که باعث افزایش قرار گرفتن در معرض و ایجاد فرصت های ارتباط مجدد می شود.

راهنماها:

یک قطعه آموزشی طولانی مدت که اغلب به عنوان رایگان برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل استفاده می شود.

عکس:

تصاویری که می توانید با استفاده از عنوان کلمات کلیدی و تگ های alt برای رتبه بندی بهتر SEO بهینه کنید.

ویدئوها:

ویدیوهایی که مستقیماً در صفحه وب، جاسازی می کنید یا به میزبان شخص ثالث پیوند می دهید (مانند YouTube یا Vimeo ؛) وبینارها نوع خاصی از ویدیوها هستند که اغلب دارای تعامل زنده هستند.

اینفوگرافیک:

ارائه بصری جالب داده ها با استفاده از تصاویر رنگارنگ

واژه نامه ها:

مجموعه ای از اصطلاحات مربوطه در ایجاد سئو در تولید محتوا که مخاطبان شما می توانند به آن ها ارجاع دهند.

پادکست:

محتوای شنیدنی و جذاب که کاربران می توانند مشترک آن شوند و در حین حرکت به آن ها گوش دهند.

اصطلاحات اساسی SEO

اصطلاحات اساسی SEO
اصطلاحات اساسی SEO

با شروع به ایجاد محتوای SEO، متوجه خواهید شد که بسیاری از اصطلاحات وجود دارد که باید در طول راه به آن ها تسلط پیدا کنید. در صورتی که مبتدی هستید، چند نام اختصاری و اختصارات بازاریابی دیجیتال در اینجا آمده است:

کلمات کلیدی تحقیق

فرایند تحقیق در مورد عبارات جست و جوی مخاطبین مورد نظر شما برای یافتن تجارت آنلاین شما

بهینه سازی کلمات کلیدی

در فرایند سئو در تولید محتوا فرایند پیاده سازی استراتژی کلمات کلیدی شما که از طریق فرایند تحقیق کلمات کلیدی شما انتخاب شده است.

SERP مخفف صفحات نتایج موتورهای جست و جو است که پیوندهای پیشنهادی به بخش های خاصی از وب سایت ها مرتبط می شوند که با درخواست شما مطابقت دارد.

فراداده

اطلاعات فنی در مورد یک صفحه وب مانند تاریخ ایجاد، نویسنده و برچسب هایی که به صورت دستی یا خودکار اضافه شده اند. به طور عامیانه، این ممکن است به طور خاص به عناصر “عنوان” و “توضیحات متا” (و از لحاظ تاریخی “کلمه کلیدی متا”) اشاره کند، اگر چه از لحاظ فنی موارد بیشتری را شامل می شود.

پیوند ارجاع یا میانبر وب سایت، از یک صفحه یا سایت دیگر به وب سایت یا ویژگی وب شما.

نحوه ایجاد محتوای استراتژیک SEO عالی که نتیجه می گیرد.

تدوین استراتژی

اصطلاح ” استراتژی ” غالباً دور از ذهن پخش می شود و معانی و مقاصد زیادی را برای بازاریابان مختلف به ارمغان می آورد. در سطح دقیق تر، می توانید یک استراتژی برای یک محتوای خاص و نتیجه سئو مورد نظر خود که مایل به دستیابی به آن هستید، داشته باشید.

از دیدگاه وسیع تری (و شاید برای این تمرین کاربردی تر)، یک استراتژی سئو در تولید محتوا می تواند شامل چندین صفحه، وب سایت و ویژگی های وب به عنوان بخشی از یک استراتژی SEO بیشتر باشد.

در اصل، یک استراتژی SEO یک نقشه راه خوب برنامه ریزی شده و اجرا شده از مراحل اطلاعاتی مبتنی بر مفروضات، محدودیت ها و اهداف کلی است که در طول زمان تکامل می یابد. این فقط یک لیست تصادفی برای انجام کارها نیست که باید فقط برای گفتن “این کار را انجام داده اید” بررسی کنید.

در مقابل، این یک برنامه عملی پیچیده و در عین حال قابل اندازه گیری است که بازاریابی را با نام تجاری شما هماهنگ می کند، لحن مناسب را نشان می دهد و بهترین مخاطبان هدف را تغییر می دهد.

همان طور که می توان انتظار داشت، استراتژی های B2B در مقایسه با مشاغل رو به مشتری بسیار متفاوت است. با گذشت زمان، استفاده از یکی از مطالب بازاریابی دیجیتال شما می تواند به شما کمک کند که در صفحه اول نتایج موضوعات و پرسش های خود را قرار دهید.

محدود کردن اهداف

استراتژی سئو در تولید محتوا، همراه با محتوایی که برای ایجاد و یا بهینه سازی انتخاب می کنید، باید حول محور اهداف باشد. اهداف باید قابل اندازه گیری و دستیابی باشند و به طور ایده آل در فرایندهای ردیابی و گزارش تجزیه و تحلیل شما ایجاد شوند.

در زمینه تدوین استراتژی محتوای SEO ، برخی از متداول ترین اهداف عبارتند از:

افزایش ترافیک و تبدیل ارگانیک

خط تولید یا خدمات خاصی را در یک شرکت توسعه دهید.

دستیابی به رتبه های مورد نظر برای کلمات کلیدی و عبارات هدف

بهبود پروفایل بک لینک و تقویت اقتدار دامنه

تعامل کاربر را افزایش دهید، مانند زمان متوسط ​​در سایت و صفحات بازدید شده

مالکیت درخواست های نام تجاری برای مدیریت شهرت را در اختیار بگیرید

این موارد تنها چند نمونه از اهداف مرتبط با SEO و نتایج هدفمند هستند. محدود کردن اهداف مرتبط با ایجاد انگیزه در استراتژی شما باید تلاشی جامع باشد که شامل بخش ها و دیدگاه های متعددی باشد، به ویژه آن هایی که رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و بازاریابی ایمیلی را مدیریت می کنند.

این امر در همه صفحات و ویژگی های وب به طور جهانی قابل اجرا است، اما وقتی صحبت از تاثیر مستقیم بر فروش، ترافیک یا تلاش های تجاری شما می شود، محتوای شما “برای همه مناسب نیست”.

وقتی اولویت بندی کردید که کدام اهداف بالاترین بازده بازگشت سرمایه را ایجاد می کنند، بهتر می توانید یک استراتژی سئو در تولید محتوا ایجاد کنید که انتخاب محتوای شما را هدایت کند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

اکثر مشاغل و مارک ها بر اساس مشتریان فعلی، بازدیدکنندگان وب سایت و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، مخاطبان مورد نظر خود را می شناسند. در چنین مواردی، ایجاد پروفایل و درک رفتاری بیشتر از افرادی که می خواهید به آن ها دسترسی پیدا کنید، یک عمل خوب است.

در فرایند سئو در تولید محتوا مشخص کنید که آن ها به چه چیزی اهمیت می دهند، چگونه و چرا به وب سایت شما آمده اند و نوع محتوا و موضوعی که بیشترین پاسخ را می دهد را بررسی کنید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *