جایگزین سایت الیمپ ترید

جایگزین سایت الیمپ ترید

در این مقاله، قصد داریم تا موضوع جایگزین سایت الیمپ ترید را بررسی نماییم. با ما باشید.

اهمیت این‌ که از چه سایت‌هایی می‌توان به‌ عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید استفاده کرد، بسیار بالا می‌باشد. حتما اطلاعات بسیاری در رابطه با وب‌ سایت معاملاتی الیمپ ترید دارید و از این ‌موضوع آگاه هستید که می‌تواند به ‌عنوان یک واسطه معاملاتی فعالیت‌هایی را براساس نمودارهای افزایش یا کاهش قیمت ارائه دهد.

در واقع در دنیای اقتصاد، این نوع معاملات به ‌عنوان معاملات باینری آپشن یا معاملات دو دویی شناخته می‌شوند. هنگامی ‌که شناخت درستی از این معاملات داشته باشید و توضیحات مربوط به آن را بدانید، به ‌دنبال استفاده از وب‌سایتی برای جایگزین سایت الیمپ ترید می‌گردید.

زیرا تحریم‌های بسیاری برای این سایت به وجود آمده است و توانسته برای کاربران ایرانی باعث شکل‌گیری مشکلات مختلف گردد. بنابراین تصمیم اغلب کاربران بر این است که از این بروکر به بیرون بیایند و دنبال یک بروکر جایگزین دیگر باشند.

همین موضوع باعث شد تا بیشتر به این‌ موضوع بپردازیم و در رابطه با سرویس‌های معاملاتی باینری که می‌توانند جایگزین سایت الیمپ ترید باشند و برای کاربران ایرانی خدمات ‌رسانی داشته باشند، اطلاعاتی برای شما داشته باشیم.

سایت‌هایی که به ‌عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید شناخته می‌شود، عملکرد بسیار بالایی برای کاربران ایرانی دارند

سایت‌هایی که به ‌عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید شناخته می‌شود، عملکرد بسیار بالایی برای کاربران ایرانی دارند و شباهت بسیاری از لحاظ امنیت به این سایت دارند.

اگر بخواهیم نام یکی از این سایت‌ها را به ‌عنوان جایگزین آن نام ببریم، می‌توانیم به بروک باینری آپشن ترید اشاره داشته ‌باشیم که به‌ عنوان یکی از بروکرهای شاخص در این صنعت شناخته ‌شده است و به‌ راحتی می‌توان از طریق آن به ‌صورت اینترنت کسب درآمد داشت. حال برای ‌این که تشخیص دهید جایگزین سایت الیمپ ترید چه مواردی می‌باشند، می‌توانید در ادامه این مبحث با ما باشید.

سرتیتر هایی که قصد داریم در ادامه این مبحث به آن‌ها بپردازیم، شامل موارد زیر خواهند شد:

بهترین جایگزین الیمپ ترید چه چیزی می باشد؟

کسب درآمد از ترید انجین

شباهت و تفاوت  ترید انجین و الیمپ ترید  در چه مواردی است؟

الیمپ ترید

ترید انجین

چه مواردی جایگزین سایت الیمپ ترید می باشند؟

بروکر IQ Option

بروکر Binary.com

بروکر HighLow

بروکر 24Option

بروکر 365Trading

حرف آخر

 

بهترین جایگزین الیمپ ترید چه چیزی می باشد؟

بهترین جایگزین الیمپ ترید چه چیزی می باشد؟
بهترین جایگزین الیمپ ترید چه چیزی می باشد؟

حتما اطلاعات بسیاری در رابطه با بروکر معروف باینری آپشن دارید و می‌دانید که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارند، اما سرعت و امنیت بالا در آن، دو ویژگی مفید آن‌ها به حساب می‌آید.

اگر بخواهیم یک جایگزین برای سایت الیمپ ترید ذکر کنیم، می‌توانیم به ترید انجین اشاره داشته ‌باشیم. در واقع فعالیت آن بر اساس واسطه معاملاتی است که می‌تواند روی نمودارهای افزایش یا کاهش قیمت عملکرد مناسبی را انجام بدهد.

مجوزهای لازم به کاربرانی که در سایت ترید انجین فعالیت دارند، داده می‌شود تا بتوانند با سطح اطلاعات اولیه اقتصادی شرایط حاکم بر بازار را آنالیز کنند و بر اساس آن، شغل و بازدهی مناسبی برای خود به وجود بیاورند.

مهم‌ترین چیز تجربه و تخصص در زمینه شکل‌گیری انجام معاملات می‌باشد و این ‌که بتوان حرکت نمودار قیمت را پیش ‌بینی کرد، باعث می‌شود تا در این سایت میزان سوددهی شما افزایش پیدا کند. اما لازم است بدانید که سایت ترید انجین نیز بدون این موارد می‌تواند برای هر فرد قابلیت ریسک‌پذیری را به ‌همراه داشته باشد تا باعث شود سرمایه افراد به چندین برابر تبدیل گردد.

کسب درآمد از ترید انجین

ترید انجین می‌تواند برای شما شرایطی را فراهم سازد که برای کسب درآمد پیش ‌بینی داشته باشید. اما این پیش ‌بینی‌ها بنا بر شرایط برد یا باخت برآورد نمی‌گردد، بلکه پیش ‌بینی‌ها برای قیمت یک ارز یا کالای خاص انجام می‌گیرد.

در واقع اگر بخواهیم بگوییم که جایگزین سایت الیمپ ترید چه می‌باشد، می‌توان نام ترید انجین را به میان آورد که برای معاملات باینری آپشن می‌توان پیش ‌بینی‌های لازم را در یک مدت ‌زمانی مشخص انجام داد و تعیین کرد که هزینه‌های یک ارز و کالای خاص افزایش و یا کاهش پیدا می‌کند.

سرمایه‌گذاری در این معاملات باینری فقط روی افزایش و یا کاهش قیمت یک دارایی شناخته می‌شود. حال اگر تخمین شما درست باشد، براساس توافقات انجام ‌شده سود مد نظر را دریافت می‌کنید. در غیر این صورت اگر تخمین شما اشتباه باشد، مجبورید ضرر و زیان توافق‌شده را پرداخت کنید.

ترید انجین

به ‌عنوان نمونه در ترید انجین که این به‌ عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید شناخته می‌شود، شما سرمایه‌گذاری خود را به میزان ۱۰ دلار روی افزایش میزان قیمت بیت کوین در ۵ ساعت دیگر انجام می‌دهید.

حالا اگر پیش ‌بینی شما درست از آب درآید، حدوداً عموم بیشتر از ۸۰ درصد سود به شما تعلق خواهد گرفت. در غیر این صورت ضررهایی برای شما به دنبال خواهد داشت.

سایت الیمپ ترید برای این ‌که به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی کند، مشکلات بسیاری را به وجود آورده‌ است. بنابراین جایگزین سایت الیمپ ترید سایت ترید انجین می‌باشد که با هویت ایرانیان هیچ ‌گونه مشکلی ندارد و این به ‌عنوان یک فرصت ناب برای ایرانیان شناخته می‌شوند تا بتوانند از بروکر خدمات خود را انجام بدهند.

پس این فرصت برای آن‌ها از طریق این سایت امکان‌پذیر می‌باشد. ضمن این ‌که مزایای دیگری برای این سایت تعبیه‌ شده است. برای استفاده از خدمات ترید انجین نیاز به میزان مشخص سقف و محدوده خاصی از شارژ حساب وجود ندارد و افراد با کمترین مبالغ می‌توانند سرمایه‌گذاری خود را در این سایت آغاز کنند.

شباهت و تفاوت ترید انجین و الیمپ ترید در چه مواردی است؟

شباهت و تفاوت ترید انجین و الیمپ ترید در چه مواردی است؟
شباهت و تفاوت ترید انجین و الیمپ ترید در چه مواردی است؟

در واقع هنگامی ‌که به بررسی جایگزین سایت الیمپ ترید می‌پردازیم، می‌توان از سایت ترید انجین نام برد. به دلیل این‌ که شباهت بسیاری بین این دو پلتفرم وجود دارد.

با توجه به این‌ که از طریق سایت الکتریک، ایرانیان تحریم شده‌اند و استفاده از بروکر در ایران برای افراد بسیار دشوار و غیر ممکن می‌باشد، معامله‌گران می‌توانند از جایگزین سایت الیمپ ترید  یعنی سایت ترید انجین استفاده کنند و بدون دردسر از طریق آن به کسب درآمد بپردازند.

اما برای آن که تشخیص دهید که این دو پلتفرم چه تفاوتی با یکدیگر دارند، جزئیات آن‌ها را برای شما بررسی خواهیم کرد که اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست سایت جایگزین فری پیک دیدن کنید.

الیمپ ترید

الیمپ ترید
الیمپ ترید

برای این‌ که بتوان از الیمپ ترید درآمد زدایی کرد، باید پیش ‌بینی لازم را روی قیمت ارزها و کالاهای مختلف انجام داد و آن پیش ‌بینی‌ها در سایت الیمپ ترید به مدت ۱ تا 24 ساعت بعد انجام‌پذیر خواهد بود.

برای فعالیت داشتن در سایت الیمپ ترید، باید در ابتدا حساب کاربری خود را شارژ کنید. مبلغ در نظر گرفته ‌شده برای شارژ موجودی حساب ۱۰ هزار دلار می‌باشد تا فعالیت‌های این سایت بتواند برای شما انجام بگیرد. در واقع در صورت عدم پرداخت این مبلغ و کمتر از آن نمی‌توان در این سایت فعالیت داشت. موارد زیادی در سایت الیمپ ترید می‌توان ارزیابی شود.

مواردی همچون قیمت انواع ارزهای فیات، سهام، کالاها به ارزهای دیجیتال را می‌توان در بهترین شرایط پیش ‌بینی کرد. اندیکاتورهای مختلف الیمپ ترید باعث شده ‌است تا رفاه حال کاربری حاصل گردد و کاربر می‌تواند به‌ سادگی از آن‌ها استفاده داشته باشد. مهم‌ترین چیزی که در رابطه با سایت الیمپ ترید وجود دارد، این است که ایران این سایت را تحریم کرده ‌است.

در واقع در کشور ما ایران، این سایت فیلتر می‌باشد. به‌ همین دلیل دسترسی و استفاده از آن به ‌آسانی امکان‌پذیر نیست و اغلب افراد به‌ دنبال جایگزین سایت الیمپ ترید می‌گردند. ما می‌توانیم از سایت ترید انجین که شباهت‌های بسیاری به عملکردهای این سایت دارد، برای شما نام ببریم تا بتوانید از طریق آن فعالیت‌های مربوطه خود را انجام بدهید.

ترید انجین

ترید انجین
ترید انجین

برای این‌ که بتوان از طریق این سایت کسب درآمد کرد، باید حرکت قیمتی ارزها و ارزهای دیجیتال را تخمین زد. در سایت ترید انجین، پیش‌بینی‌ها تا ۲۴ ساعت آینده ادامه‌دار خواهد بود. در واقع ترید کردن در این سایت حدودا بین ۵۰ دلار تا ۱ هزار دلار می‌باشد. شرایط ابتدایی برای حساب کاربری دمو در سایت ترید انجین به گونه‌ای است که با موجودی تقریبی ۱۰ دلار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در این سایت همانند سایت الیمپ ترید می‌توان انواع ارزهای فیات، کالاها و ارزهای دیجیتال را پیش ‌بینی کرد. اندیکاتورهای مختلفی در این سایت وجود دارد که می‌توان از آن بهره کافی را برد. در ایران دسترسی به این وب ‌سایت بسیار آزاد می‌باشد و تا به امروز هیچ‌ گونه محدودیتی از آن برای کاربران ایرانی گزارش نشده ‌است.

چه مواردی جایگزین سایت الیمپ ترید می باشند؟

چه مواردی جایگزین سایت الیمپ ترید می باشند؟
چه مواردی جایگزین سایت الیمپ ترید می باشند؟

با توجه به این ‌که مشکلات سیاسی در کشور ما ایران وجود دارد، اغلب افراد قادر به این ‌که در بروکرهای باینری آپشن ثبت ‌نام کنند، نمی‌باشند و این می‌تواند این امتیاز را از آن‌ها سلب کند.

بنابراین برخی از افراد ایرانی با تلاش‌های مکرر از طریق جعل مدارک و تغییر دادن آی‌ پی، تلاش خود را می‌کنند تا افتتاح حساب در سایت الیمپ ترید داشته باشند.

اما در رابطه با این مطلب باید بگوییم هنگامی ‌که بروکرها به سود بیفتند، در زمان برداشت پول تمامی کاربران خود را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و تمامی مواردی همچون مدارک شما و نادرست بودن آی ‌پی براساس محل سکونت کاملاً چک خواهد شد.

اگر در این شرایط تناقض وجود داشته باشد، امکان بلاک شدن حساب شما بسیار بالا می‌باشد و این می‌تواند باعث از دست رفتن سرمایه و سودهای شما در این امر گردد.

پس پیشنهاد ما این است که از این راهکارها استفاده نکنید. در تلاش باشید تا از جایگزین سایت الیمپ ترید استفاده کنید. زیرا استفاده از راهکارهای دیگر نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

بروکر IQ Option

در سال دو هزار و دوازده این بروکر توانست تاسیس گردد و به ‌عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید شناخته می‌شود. این سایت کاملاً محبوب است و می‌تواند بیشترین میزان سوددهی را به مشتریان خود بدهد و تا حدوداً نود و پنج درصد برای آن‌ها سوددهی خواهد داشت.

استفاده از این بروکر برای اغلب مردم کشورهای سوریه، سودان، ایران، ترکیه، ژاپن، بلژیک، روسیه، کانادا، استرالیا و آمریکا امکان‌پذیر نمی‌باشد و به دلیل برخی از محدودیت‌ها، این کشورها قادر به استفاده از آن نیستند.

البته مجوزهای بسیاری برای فعالیت‌های این بروکر گرفته ‌شده است که توسط سازمان بین ‌المللی CySEC تایید شده است. مهم‌ترین مشخصاتی که برای ثبت ‌نام در این بروکر نیاز می‌باشد، موارد زیر می‌باشد.

  • حداقل مبلغ سپرده‌گذاری تقریبا حدود 19 دلار باشد.
  • حداکثر سوددهی این سایت تقریبا حدود 95 درصد می‌باشد.
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده برای آن مواردی همچون اندروید، آیفون و سایت می‌باشد.

بروکر Binary.com

این کارگزاری باینری آپشن تحت لیسانس سازمان بریتانیایی می‌باشد و به ‌عنوان یک کارگزاری مجاز برای بریتانیا، ایرلند، کشورهای مالت و دیگر موارد به حساب می‌آید.

البته لازم است بگوییم که برخی از کشورها قادر به استفاده از این بروکرها نیستند. کشورهایی همچون کانادا، آمریکا، ژاپن و هنگ‌ کنگ از این ‌دست موارد می‌باشند. اما مشخصات اصلی این بروکر در موارد زیر شمرده می‌شود:

  • حداقل سپرده‌گذاری برای این بروکر حدود ۵ دلار برای کیف پول الکترونیکی و ۱۰ دلار برای کارت‌های اعتباری و نقدی در نظر گرفته‌ شده است.
  • میزان سوددهی آن براساس نوع معامله و تجارت حداکثر تقریبا از ۱۰۰ تا ۱ هزار درصد می‌باشد.
  • پلتفرم‌هایی همچون اندروید، آیفون و سایت می‌توانند از این بروکر پشتیبانی کنند.

بروکر HighLow

فعالیت‌های اصلی این بروکر به‌ عنوان کارگزاری مجاز در کشور استرالیا می‌باشد و به ‌عنوان یکی از سایت‌های جایگزین سایت المپ ترید شناخته می‌شود.

در واقع تجار آمریکایی قادر به فعالیت کردن در این بروکر نیستند و برای پشتیبانی کردن مشتریان، ایمیل‌ها و تلفن‌ها و انواع زبان‌های ژاپنی و انگلیسی انجام خواهد گرفت. شرایط این بروکر به شرح زیر می‌باشد:

  • حداقل سپرده‌گذاری در آن حدودا مبلغ ۵۰ دلار می‌باشد.
  • حدوداً ۲۰۰ درصد به ‌عنوان حداکثر سود در این بلوک شناخته‌ شده است.
  • پلتفرم هایی همچون سایت، اندروید و آیفون از این گروه پشتیبانی خواهند کرد.

بروکر 24Option

فعالیت‌های این بروکر از سال 2010 شروع‌ شده است و توانسته از سازمان المپ ترید مجوزهای رسمی را دریافت کند. کشورهایی همچون آمریکا و استرالیا قابلیت تجارت در این کارگزاری را ندارند و اغلب پشتیبانی‌ها برای این بروکر از طریق چت زنده، ایمیل به زبان انگلیسی و تلفن می‌باشد. البته این بروکر قادر به ارتباط گرفتن با ۱۳ زبان زنده دیگر می‌باشد و خصوصیات آن به ‌شرح زیر است:

  • حداقل سپرده‌گذاری باید تقریبا ۱۰۰ دلار باشد.
  • حداکثر سود حاصل ‌شده از این بروکر ۸۸ درصد می‌باشد.
  • پلتفرم‌های سایت، آیفون و اندروید قابلیت پشتیبانی کردن از این بروکر را دارند.

بروکر 365Trading

از سال 2012 در قبرس این بروکر تاسیس و راه‌اندازی شد و توانست مجوزهای رسمی و بین ‌المللی سازمان CySEC را از آن خود کند. تخصص اصلی این بروکر روی معاملات باینری آپشن می‌باشد و به ‌عنوان یکی از فعالان عضو اتحادیه اروپا می‌باشد و لازم است بدانید که معامله‌گران و تجار آمریکائی توانایی استفاده از این بروکر را ندارند و امکانات آن به شرح زیر می‌باشد.

  • حداقل سپرده‌گذاری در این بروکر حدوداً ۱۰۰ دلار می‌باشد.
  • حداکثر سود حاصل ‌شده از این بروکر ۶۰ درصد می‌باشد.
  • پلتفرم هایی همچون اندروید، سایت و آیفون می‌توانند این بروکر را تحت حمایت خود بگیرند.

حرف آخر

حرف آخر
حرف آخر

با توجه به این ‌که سایت الیمپ ترید در ایران قابلیت دسترسی ندارد و برای کاربران ایرانی با توجه به آی ‌پی حساب کاربری باز نخواهد کرد، این ‌که بتوان تشخیص داد از چه سایتی می‌توان به ‌عنوان جایگزین سایت الیمپ ترید استفاده کرد، بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

زیرا فعالیت‌هایی که این سایت انجام می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی‌ها می‌تواند باعث کسب درآمد بالایی گردد و این ‌موضوع برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد.

پس اگر نیاز به استفاده از این خدمات دارید، ما به شما سایت ترید انجین را به‌ عنوان جایگزین مناسب برای این سایت نام می‌بریم تا بتوانید از امکانات آن استفاده داشته باشید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *