سایت جایگزین فری پیک

سایت جایگزین فری پیک

در این مقاله، می خواهیم موضوع سایت جایگزین فری پیک را بررسی نماییم. همراه ما بمانید.

دغدغه بسیار بزرگ برخی از افراد، پیدا کردن سایت جایگزین فری پیک می‌باشد. به دلیل این‌ که بسیاری از طراحان گرافیک و عکاسان، فعالیت‌های بسیاری در رابطه با گرافیک دارند و به‌ صورت مستقیم نیاز به استفاده از این سایت دارند.

اما به دلیل این‌که استفاده از این سایت در کشور ما ایران با مشکلاتی مواجه شده ‌است، امکان استفاده از آن وجود ندارد. پس سایت‌های بسیار مشابه فری پیک برای این ‌که مشکلات موجود کاربران را برطرف کنند، شکل گرفته‌اند.

فعالیت این ‌دست از سایت‌ها دقیقاً همانند سایت فری پیک می‌باشد و می‌توانند با در اختیار گذاشتن مجموعه‌ای از وکتورها، عکس‌ها و فایل‌های لایه باز، فعالیت‌های عکاسان و گرافیک آن را بسیار آسان‌تر کنند.

سایت‌های مشابه آن کمک می‌کنند تا افرادی که در این زمینه تخصص دارند، با پرداخت یک هزینه معقول دسترسی کافی به دنیای پهناور دایرکتوری های تصویری داشته باشند و از آن‌ها برای فعالیت‌های خود استفاده کنند. اما برای این‌که تشخیص بدهید که سایت جایگزین فری پیک کدام یک از موارد می‌باشد، ادامه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

سرتیتر هایی که قصد داریم در این مطلب به آن‌ها بپردازیم، شامل موارد زیر خواهند شد:

سایت فری پیک چیست؟

بهترین سایت جایگزین فری پیک چه مواردی می‌باشند؟

۱- سایت ایرانی پالت

2- سایت Vecteezy

3- سایت Vector Stock

4- سایت All free Download

5- سایت 1001 Free Downloads

6- سایت Free Vector

7- سایت Vectorportal

8- سایت Pixeden

9- Vector EPS

10- سایت Vector Junky

11- سایت Vectorish

12- سایت Vector.Me

13- سایت Dryicons

14- سایت FlatIcon

15- سایت Vector 4 Free

16- سایت Reddit

17- سایت Deviant art

19- سایت reshot

20- وب سایت Subtle pattern

سخن آخر

 

سایت فری پیک چیست؟

سایت فری پیک چیست؟
سایت فری پیک چیست؟

در سال 2010 سایت فری پیک توانست برای کاربران راه‌اندازی گردد. سپس به‌ حدی در زمینه‌ی فعالیت خود حرفه‌ای بود که توانست به ‌عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت های دانلود شناخته شود.

همین‌طور در زمینه فروش تصاویر استوک و گرافیکی حرف اول را می‌زد. اغلب افرادی که زمینه فعالیت آن‌ها در طراحی وب و گرافیک می باشد، برای این ‌که بسیاری از بنرهای تبلیغاتی، مجلات، پوسترها را به‌ صورت گرافیکی بسازند، نیاز داشتند تا از تصاویر باکیفیت بالایی استفاده کنند.

در واقع باید بگوییم این‌ که بتوان عکس باکیفیت و متناسب با حیطه کاری خود انتخاب کرد، یک موضوع کاملاً وقت‌گیر و نگران‌کننده می‌باشد و برای شکل‌گیری تولید محتوا و تبلیغات می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. اما سایت فری پیک توانست این دغدغه را از ذهن کاربران برطرف کند و برای برطرف نمودن این مشکل به آن‌ها کمک کند.

در کل فری پیک یک سایت موتور جست و جوی آنلاین برای افرادی است که در زمینه طراحی گرافیک فعالیت دارند. دسترسی به این سایت به گونه‌ای است که می‌تواند به ‌صورت رایگان انواع عکس‌ها را با کیفیت بسیار بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار بدهد. به ‌غیر از عکس‌ها، مواردی همچون وکتورها و فایل‌های فتوشاپ نیز در این سایت فراهم‌ شده است.

پس در حالت کلی برای جمع‌بندی این مبحث باید بگوییم که یک آرشیو بسیار گسترده و پهناور از عکس‌های مختلف، طرح‌های گرافیکی، مکعب‌ها، وکتورها و دیگر موارد در فری پیک وجود دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا برای تولید محتوای پروژه‌های گرافیکی خود از این موارد استفاده داشته باشند.

بهترین سایت جایگزین فری پیک چه مواردی می‌باشند؟

بهترین سایت جایگزین فری پیک چه مواردی می‌باشند؟
بهترین سایت جایگزین فری پیک چه مواردی می‌باشند؟

حال با توجه به این ‌که این سایت اهمیت بالایی برای مخاطبین دارد و دلیل اصلی مراجعه به آن برای پیدا کردن تصاویر و وکتورهای حرفه‌ای می‌باشد، سایت‌های بسیار دیگری توانسته‌اند این کار را از فری پیک کپی کنند و فعالیت‌های مشابه آن را برای رفاه کاربران ادامه دهد. برای درک این مطلب در ادامه تعداد بسیاری از سایت‌هایی که می‌توانند جایگزین فری پیک باشند را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با سهولت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و از تصاویر با کیفیت آن لذت ببرید.

سایت ایرانی پالت

لازم به ذکر است بدانید که سایت ایرانی پالت به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته می‌شود و دارای منابع گسترده از تصاویر و طراحی گرافیک می‌باشد که می‌تواند برای موارد تبلیغاتی به مخاطبان کمک کند. کاربر فقط با چندین کلیک ساده می‌تواند طرح مد نظر خود را پیدا کند و به ‌سادگی از آن استفاده داشته باشد.

در این سایت، بخشی برای فتوشاپ آنلاین و طرح‌های لایه باز وجود دارد که می‌توان مواردی نظیر تراکت، بنر، پوستر، کارت‌ ویزیت، اداری، پاکت ‌نامه بی‌گل، سربرگ، بروشور، کاتالوگ و دیگر موارد را براساس استانداردهایی که در صنعت چاپ وجود دارد، به صورت از پیش آماده استفاده کرد و این می‌تواند عملکردهای لازم را برای کاربران بسیار راحت‌تر کند.

در واقع استفاده از این سایت می‌تواند کمک‌های بسیاری را بدون وجود هیچ ‌گونه دانش از طراحی گرافیکی و علم رایانه‌ای برای افراد به وجود بیاورد و دیگر بدون استفاده از نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار دیگری به‌ سادگی می‌توان طرح‌های مد نظر خود را بسازید و آن‌ها را ویرایش کنید.

این سایت امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید در کامپیوتر خود از صفحات باز طراحی به ‌عنوان یک گجت هوشمند استفاده کنید و آن‌ها را ذخیره کنید. بنابراین به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک کاربرد خواهد داشت.

سایت Vecteezy

طبق آمار دریافتی، بیشتر از ۱۰۰ هزار وکتور و تصویر رایگان در این سایت وجود دارد که می‌تواند ارائه ‌دهنده امکانات خوبی برای مخاطبین باشد. در حالت کلی این سایت به‌ عنوان بزرگ‌ترین جامعه به اشتراک گذاشتن تصاویر رایگان و وکتورها شناخته ‌شده است.

اما سایت‌های دیگر به واسطه ربات‌ها وظیفه جست و جوی تصاویر را بر عهده می‌گیرند و تصاویر دیگر را به پایگاه داده خود نیز اضافه خواهند کرد. اما این سایت امکانی که برای مخاطبین فراهم کرده‌ است این است که بر اساس خود شخص در سایت آپلودش تصاویر اتفاق خواهد افتاد و این می‌تواند فعالیت‌های کاربران را نیز ساده‌تر کند.

پیشنهاد می کنیم از پست سایت جایگزین وی ترنسفر دیدن کنید.

سایت Vector Stock

سایت Vector Stock
سایت Vector Stock

در این سایت که به‌ عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته می‌شود، می‌توان فرمت‌های بسیار مختلفی از تصاویر و وکتورهای رایگان را در اختیار داشت. فرمت هایی همچون Ai، EPS، PDF و JPG در این سایت قابل عرضه می‌باشد. در واقع بالاتر از ۲۰۰ هزار تصویر رایگان در این سایت وجود دارد.

اما یک عیب کوچک برای این سایت وجود دارد و آن این است که فقط می‌تواند برای استفاده شخصی افراد به‌ صورت رایگان خدمات بدهد و اگر فردی قصد در فعالیت‌های تجاری داشته باشد، نیاز به پرداخت حق اشتراک ماهانه دارد.

سایت All free Download

وظیفه اصلی این سایت به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک این است که می‌تواند تعداد بسیاری از عکس‌ها و وکتورهای رایگان در اختیار مخاطب بگذارد. دسته‌بندی‌های مفیدی از تصاویر در این سایت فراهم شده ‌است که می‌تواند امکان استفاده از آن‌ها را برای کاربران بسیار راحت‌تر کند.

سایت 1001 Free Downloads

هنگامی ‌که وارد سایت Free Downloads می‌شوید، بالاتر از ۳۵ موضوع مختلف شامل مواردی چون ورزش، غذا، فناوری، تجارت، علم و موارد مختلف بسیار دیگری برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و می‌توانید به ‌سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در واقع کاربر در این سایت، می‌تواند برای مصارف شخصی یا تجاری از وکتورهای موجود آن بهره کافی را ببرد.

سایت Free Vector

سایت Free Vector
سایت Free Vector

سایت Free Vector نیز به‌ عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته می‌شود و می‌تواند با در اختیار گذاشتن همه‌ چیز برای کاربر بسیار مفید باشد.

مواردی همچون آیکون، وکتور، لوگو و دیگر موارد در جست و جوی این سایت به‌ صورت دسته‌بندی شده می‌تواند در اختیار مخاطب قرار بگیرد. اگر به بررسی بیشتر این سایت بپردازید، خواهید دریافت که حدوداً ۱۶ هزار فایل گرافیکی در آن دیده می‌شود که قابلیت استفاده کردن از آن را بسیار گسترش داده ‌است.

سایت Vectorportal

سایت Vectorportal به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک دارای حدوداً ۲۵ دسته از موارد مختلف وکتورها می‌باشد که با جست و جو کردن در این سایت به ‌سادگی می‌توانید وکتور مد نظر خود را پیدا کنید و از آن استفاده داشته باشید.

سایت Pixeden

این سایت به ‌حدی در زمینه فعالیت خود حرفه‌ای می‌باشد که توانسته نام خود را به ‌عنوان یکی از بهترین مراجع برای طراحان گرافیکی به ثبت برساند و همین‌طور جایگزین بسیار مناسبی به منظور سایت جایگزین فری پیک می‌باشد. تمامی عناصری که در این سایت ارائه می‌گردد، براساس طراحی نوین می‌باشد که کاربران به ‌سادگی می‌توانند از آن‌ها استفاده داشته باشند.

مواردی همچون تصاویر، المان‌ها، وکتورها، آیکون و دیگر موارد در آن یافت می‌شود که کمک می‌کند تا طرح نهایی مشتری کاملاً انحصاری و جذاب باشد. در نهایت دسترسی به این موارد در سایت Pixeden به‌ سادگی فراهم شده ‌است.

Vector EPS

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توان به ‌عنوان جایگزین سایت فری پیک از آن نام‌ برد، این سایت می‌باشد که در واقع مجموعه‌ای از پوسترها، برد او هم بنرها، آرم‌ها، برچسب‌ها، کارت ویزیت‌ها، آیکون‌ها و دیگر موارد را به‌ سادگی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

سایت Vector Junky

لازم به ذکر است بدانید که این سایت به‌ عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته می‌شود، اما برای این ‌که از آن دانلود داشته باشید، باید هزینه‌هایی پرداخت کنید. با توجه به این ‌که وکتورهای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای در این سایت وجود دارد، برای استفاده از این خدمات نیاز به پرداخت هزینه هستید.

سایت Vectorish

مانند دیگر سایت‌هایی که به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته می‌شوند، این سایت نیز در به ‌اشتراک‌گذاری تصاویر ماهرانه و خلاقانه فعالیت دارد و به‌ صورت رایگان می‌توان از خدمات آن بهره‌مند شد.

در واقع امکان دیگری که در این سایت فراهم است، این است که می‌توانید به‌ صورت خلاقانه تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارید. دسته‌بندی و شکل بسیار منظمی برای تصاویر و وکتورها در این سایت وجود دارد که بر اساس اطلاعات مد نظر می‌توانید از آن‌ها استفاده داشته باشید.

جعبه جست و جویی در این سایت فراهم‌ شده است که می‌تواند امکان دسترسی به اطلاعات در این سایت را بسیار آسان‌تر کند و جست و جوی ساده‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد.

سایت Vector.Me

برای پیدا کردن وکتورهای رایگان و دانلود آن‌ها، این سایت بسیار کمک ‌کننده می‌باشد. فقط نیاز است تا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در بخش جست و جوی این سایت وارد کنید تا نتیجه نهایی شما را شگفت‌زده کند.

در واقع بالاتر از ۲۸۰ هزار فایل با فرمت‌های مختلفی همچون Ai، EPS، SVG و CDR در این سایت می‌تواند کمک ‌کننده مخاطبین باشد و مواردی همچون لوگو، آیکون، تصاویر، وکتور و دیگر موارد را به ‌سادگی برای کاربران فراهم خواهد ساخت.

سایت Dryicons

امکانات اصلی این سایت این است که می‌تواند دانلود انواع آیکون‌ها را فراهم سازد. اما در کنار آن می‌تواند مزیت‌های بسیار دیگری را داشته باشد. زیرا مجموعه‌ای حدوداً ۶۷۰۰ عددی از وکتورها و تصاویر در این سایت فراهم است که می‌توانید با گذشت مدت ‌زمان ۳ ثانیه آن را فورا دانلود کنید. همین شرایط باعث شده تا به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک شناخته شود.

سایت FlatIcon

برخی از طراحان در حین انجام پروژه‌های مختلف احتیاج شدیدی به آیکون پیدا می‌کنند. این سایت می‌تواند نیاز آن‌ها را برای رسیدن به خواسته خود برطرف کند. به دلیل این‌ که بالاتر از ۱۰ هزار آیکون متفاوت در این سایت فراهم شده‌ است که اغلب آن‌ها به‌ صورت رایگان می‌تواند در اختیار کاربر قرار بگیرد.

مهم‌ترین چیز برای ارائه این آیکون ها در این سایت این است که به‌ صورت دسته‌بندی شده و با فرمت مد نظر قابلیت دانلود را دارند. البته برای این ‌که از امکانات این سایت استفاده داشته باشید، در ابتدا نیاز به ساخت یک حساب کاربری می‌باشد.

سایت Vector 4 Free

سایت Vector 4 Free
سایت Vector 4 Free

قدمت این سایت به نسبت دیگر سایت‌های جایگزین فری پیک قدیمی‌تر می‌باشد. البته میزان تصاویر و آیکون‌های آن از نظر تعداد بسیار بالا نیست، اما هنوز هم می‌توان آیکون‌های بسیار خاصی را در این سایت پیدا کرد.

آیکون‌های مرتبط در این سایت به‌ صورت گروه‌بندی شده قابل ارائه می‌باشند که براساس نام آن‌ها و جست و جوی آیکون مد نظر می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

سایت Reddit

برخی از افراد وجود سایت Reddit را به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک نمی‌شناسند و نمی‌دانند که می‌توانند برای دسترسی به فایل‌های وکتور به آن رجوع کنند.

اما باید بگوییم که یکی از پر بازدیدکننده ترین سایت‌های دنیا این سایت می‌باشد که براساس جست و جو می‌توانید تصاویر بسیار زیادی را در آن بیابید و نتایج کارهای بسیاری از افراد در این سایت قابل ‌رؤیت می‌باشد و می‌تواند نظر دیگر کاربران را در رابطه با آن بدانند.

سایت Deviant art

تقریباً همه گرافیست‌ها و طراحان، آشنایی کافی با این سایت دارند. به دلیل این ‌که این وب‌سایت شرایطی را برای کاربران و هنرمندان گرافیکی فراهم می‌کند تا بتوانند در زمینه‌های مختلف، فعالیت‌های خود را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

یکی از مزیت‌های این سایت به‌ عنوان سایت جایگزین فری پیک این است که عضویت و دانلود تا زمانی ‌که صاحبین اثرهای مختلفی همچون وکتور، تصاویر، تکسچر به آن‌ها اجازه خواهند داد، به‌ صورت رایگان می‌توانند برای کاربر فراهم کنند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این سایت بزنید. زیرا به ‌عنوان یکی از جایگزین‌های فری پیک شناخته می‌شود و می‌تواند عکس‌های استوک با وضوح بالا را به‌ صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار بدهد.

یکی از مزایای بسیار خوبی که در این سایت می‌توان به آن دسترسی داشت، این است که در صفحه اول سایت، محبوب‌ترین و پربازدید ترین دسته‌بندی تصاویر به نمایش گذاشته شده و می‌تواند فعالیت کاربر را آسان‌تر کند.

سایت reshot

سایت reshot به ‌عنوان سایت جایگزین فری پیک می‌تواند به‌ صورت کاملاً رایگان بدون ذکر منبع در طراحی‌های تجاری، تصاویر موجود را در اختیار افراد و طراحان قرار بدهد. نکته خاصی که در این سایت وجود دارد، این است که پک‌های آماده‌ای از تصاویر با موضوعات متفاوت دسته‌بندی شده‌ است که اگر آن‌ها را در توئیتر خود منتشر کنید، به‌ صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

وب سایت Subtle pattern

ظاهر امر بر این است که این سایت نمی‌تواند برای کاربران ایرانی فعال باشد و نیاز است تا حتما تغییراتی روی آی‌پی انجام بگیرد یا از طریق وی ‌پی ان به آن دسترسی داشت. در واقع پترن های مختلف بسیاری در این سایت طراحی شده‌اند که تمامی آن‌ها به ‌صورت رایگان می‌تواند قابل ‌دسترس کاربر باشد.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

با توجه به این ‌که استفاده از سایت فری پیک نیازمند پرداخت هزینه‌های ارزی برای ثبت‌ نام و استفاده از خدمات دیگر می‌باشد، این ‌که بتوان از سایت جایگزین فری پیک استفاده کرد، اهمیت بسیاری دارد.

بنابراین در این نوشتار از ۲۰ سایت معتبر که می‌تواند امکانات رفاهی سایت فری پیک را برای کاربر فراهم کند، نام بردیم. امیدواریم که استفاده از این مطالب کمک کند تا در زمینه طراحی گرافیک بتوانید به ‌صورت تخصصی فعالیت داشته باشید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *