بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو

بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو

اگر به دنبال بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو هستید، ما قطعا می توانیم در این مبحث به شما کمک کنیم. چندین سایت فارکس در فضای اینترنت فعالیت دارند که امکان دارد، فعالیت‌های اصلی آن‌ها بر روی فارکس باشد، اما دارای امکانات بقیه بازارها نیز برای رفاه کاربران می‌باشد.

با توجه به این ‌که تریدینگ ویو بازدهی بسیار بالایی دارد و باید از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو اطلاعاتی داشته باشید. تعداد زیادی سایت‌ها وجود دارد اما ما فقط بخشی از آن‌ها را به‌ صورت گلچین برای شما گرد هم آورده‌ایم تا به ‌عنوان جایگزین مناسبی از تریدینگ ویو از آن استفاده داشته باشید.

حتما می‌دانید که سایت تریدینگ ویو به‌ عنوان معروف‌ترین سایت بین معامله‌گران شناخته شده ‌است. پس برای این‌ که به جایگاه آن دست پیدا کرد، باید بسیار حرفه‌ای عمل کرد. در ادامه بدون معطلی قصد داریم از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو برای شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

محتوایی که در این مقاله قصد داریم برای شما بازگو کنیم شامل سرتیترهای زیر می‌باشد.

سایت Trading View ( تریدینگ ویو) چیست؟

بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو چه مواردی شمرده می‌شود؟

Yahoo finance

Google Finance

FINVIZ

StockChart

Market 24h clock

Investing

Babypips

Dailyfx

Investopedia

سخن آخر

 

سایت Trading View ( تریدینگ ویو) چیست؟

سایت Trading View ( تریدینگ ویو) چیست؟
سایت Trading View ( تریدینگ ویو) چیست؟

نام سایت تریدینگ ویو به‌ عنوان اولین سایت فارکس شناخته می‌شود و دارای امکانات بسیار زیاد و بی‌نظیری می‌باشد. مهم‌ترین کاربردهای این سایت مواردی همچون بخش چارت، بخش فیلتر نویسی، بخش تحلیل اعضا و دیگر موارد می‌باشد.

مهم‌ترین فعالیت کاربران در این سایت این است که به‌ سادگی می‌توانند تحلیل‌های دیگران را ببینند و از آن‌ها بهره ببرند. همین‌طور در سایت تریدینگ ویو در قسمت اخبار می‌توان تمامی خبرهای به ‌روز شده و جدید را دریافت کرد.

در واقع باید بگوییم این سایت یک قسمت کامل برای تحلیل کردن تمامی نمادهای بین ‌المللی همانند سهام، جفت ارزها و دیگر موارد در نظر گرفته ‌است. اگر به عملکرد سایت‌های دیگر ایرانی دقت کنید، به موضوع می‌رسید که چارت استفاده‌ شده در سایت‌های ایرانی همانند سایت تریدینگ ویو می‌باشد.

دلیل اصلی این ‌موضوع این است که نرم‌افزارهایی که برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد با تریدینگ ویو یکسان می‌باشد. در واقع تریدینگ ویو سازنده آن‌ها می‌باشد.

مهم‌ترین چیزی که اغلب افراد در صفحات اینترنت به ‌دنبال آن هستند، این است که از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو استفاده داشته باشند و گزینه‌های ابزاری دیگر تکنیکالی که در این سایت‌ها وجود دارد به ‌صورت رایگان بتواند برای آن‌ها خدماتی را ارائه دهد. برای این منظور در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از این سایت‌ها را به شما شناسایی کنیم.

بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو چه مواردی شمرده می‌شود؟

بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو چه مواردی شمرده می‌شود؟
بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو چه مواردی شمرده می‌شود؟

با توجه به این ‌که اهمیت سایت تریدینگ ویو بسیار بالا می‌باشد، در ادامه این مبحث تعدادی از سایت‌های مشابه را برای شما ذکر خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات و ابزارهای تحلیلگر آن‌ها استفاده داشته باشید.

Yahoo finance

در واقع باید بگوییم یکی از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو که کاربران بسیاری به آن علاقه دارند، Yahoo    finance می‌باشد. روز به‌ روز تغییرات بسیاری بر روی چارت‌های اصلی این سایت داده می‌شود. آخرین آپدیت این سایت در بهار 2019 بود.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده ‌است معرفی این سایت در جایگاه بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو شناخته شود، این است که شباهت بسیاری با آن دارد و عملکرد آن بسیار ساده است.

در واقع هر کاربر با سطح اطلاعاتی اندک می‌تواند به‌ آسانی با آن کار کند. داخل سایت Yahoo finance نیز همانند سایت تریدینگ ویو قسمتی برای دنبال کردن اخبارها و تحقیقات در نظر گرفته‌ شده است.

تنها نکته‌ای که می‌توان به‌ عنوان پوئن منفی در این سایت به آن اشاره کرد و امکان دارد باعث آزار و اذیت بسیاری از کاربران بشود وجود تبلیغاتی است که امکان دارد در تمامی سایت‌ها دیده شود.

حتی سایت تریدینگ ویو نیز از این تبلیغات استفاده می‌کند. اما اگر فردی قصد خلاص شدن از شر این تبلیغات را داشته باشد، باید مبالغی را به ‌صورت ماهیانه برای اشتراک آن پرداخت کند.

هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته ‌شده است، 34.99$ می‌باشد که معمولاً این گزینه کارآمد و مناسب برای ما ایرانیان نمی‌باشد. پس برای این ‌که از امکانات این سایت که مشابه سایت تریدینگ ویو می‌باشد، استفاده داشته ‌باشیم مجبوریم که تبلیغات آن را نیز تحمل کنیم.

Google Finance

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توان نام آن را به‌ عنوان بهترین سایتی جایگزین تریدینگ ویو به میان آورد، سایت Google Finance می‌باشد. ابزارهایی که در آن وجود دارند، بسیار ساده می‌باشند و می‌تواند برای کاربر یک چارت خطی را به نمایش بگذارد.

تنها شرایطی که سبب شده از این سایت به ‌عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو نام برد ابزار مشابه آن می‌باشد و بخش دنبال کردن در این سایت وجود دارد. زیرا تمامی کاربرانی که در فضای اینترنت هستند، اغلب برای جستجوی موارد مختلف از گوگل استفاده می‌کنند.

وجود این ابزار در این سایت سبب می‌شود نمادهایی که در ذهن شما وجود دارد را به ‌سادگی با استفاده از ابزار دنبال کردن در گوگل پیدا کنید.

این باعث می‌شود از وضعیت کلی آن نماد اطلاعات کاملی کسب کنید و با افزایش آگاهی در زمینه تحلیل آن اقدامات لازم را انجام بدهید. بنابراین این شرایط توانسته وجود این سایت را کاربردی و مفید جلوه بدهد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای تریدینگ ویو باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست سایت جایگزین فری پیک دیدن کنید.

FINVIZ

یکی دیگر از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو این سایت می‌باشد که دارای ابزارهای محبوبی است و از طریق ابزارهایی که در این سایت موجود می‌باشد، می‌توان با سرعت بالاتری بر روی بازار نظارت داشت.

در صفحه اصلی که در این سایت در نظر گرفته ‌شده از یک دید کلی از بازار شکل ‌گرفته و همین‌طور می‌توان نقشه‌ای از بازار سهام، فارکس و کریپتو را مشاهده کرد. این سایت با در اختیار گذاشتن این دسته از امکانات توانسته به‌ عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو نام بگیرد.

برای این ‌که به چارت وارد شوید، فقط نیاز است نام نماد مدنظر خود را در بخش جستجوی سایت وارد کنید تا این کار با سرعت بالایی برای شما اتفاق بیفتد. در واقع کیفیت رصد قیمت بر روی چهار توسط این ابزار بسیار فوق ‌العاده پیش خواهد رفت.

اگر فردی قصد داشته باشد تحلیلی بر روی نمودار چارت انجام بدهد، نیاز به پرداخت اشتراک ماهیانه به مبلغ 24.96$ دارد تا بتواند از این امکانات استفاده کند.

StockChart

در واقع افرادی که آشنایی کمتری با سهامدارن می‌توانند از خدمات این سایت استفاده کنند. زیرا دارای چارتی ساده و تمیز می‌باشد که می‌تواند تمامی امکانات را برای کاربران فراهم سازد. در واقع می‌توان گفت یکی دیگر از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو این سایت می‌باشد و کاملاً مشابه آن است.

تنها تفاوتی که در بین این دو سایت وجود دارد این است که سایت استوک فقط نمادهای بازار سهام استوک را پشتیبانی می‌کند و اغلب ابزارهایی که در آن مورد استفاده واقع می‌شود، به‌ صورت رایگان می‌باشد.

البته اگر شخصی نیاز به استفاده از خدمات دیگر این سایت داشته باشد، می‌تواند از نسخه پولی آن که دارای اشتراک ماهیانه 24.96$ قدیمی باشد، استفاده داشته باشد.

البته خدمات دیگری در این سایت فراهم می‌گردد که به‌ صورت رایگان می‌تواند در دسترس کاربران قرار بگیرد. برای این ‌که هر نمادی را در این سایت ببینید می‌توانید در پنجره جستجوی آن به‌ راحتی آن را پیدا کنید.

Market 24h clock

Market 24h clock
Market 24h clock

می‌توان گفت تمامی افرادی که در حیطه تریلر فارکس اطلاعات دارند، با سایت Market 24h clock نیز آشنایی کامل دارند و یا این ‌که در مورد آن اطلاعات بسیاری را شنیده‌اند. این سایت یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها بین سایت‌هایی است که می‌توانند اطلاعاتی در رابطه با اخبار جهانی و تقویم اقتصادی داشته باشند.

با پیگیر بودن در این سایت می‌توان به نوسانات اخبار خالص دسترسی کافی داشت. در کنار این ‌که فعالیت‌های این‌چنینی را انجام می‌دهد، به ‌عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو شناخته می‌شود و ابزارهای بسیاری دارد که قبل ‌از تریدر می‌تواند به بررسی آن‌ها بپردازد.

البته اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین تریدینگ ویو و این سایت در نظر بگیریم باید گفت که در بخش اخبار در فارکس فاکتوری بسیار قدیمی‌تر و سنتی‌تر عملکرد دارد و بیشتر تریدرهای که دارای سوابق بالا می‌باشند را انتخاب می‌کند.

نارضایتی بسیاری از تریدرها این است که آگاهی کافی در رابطه با موقعیت زمانی بین ایران و خارج ندارند. به ‌عنوان نمونه اگر در ساعت چهار ایران اقدام کنند نمی‌توانند تشخیص دهند کدام یک از بازارها باز می‌باشد و فعالیت دارد.

در اصطلاح کلی تایم اداری انجام ترید برای آن‌ها نامشخص است

در اصطلاح کلی تایم اداری انجام ترید برای آن‌ها نامشخص است. در این شرایط برای این‌ که بتوانیم از بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو اطلاعاتی برای شما داشته ‌باشیم به هر تریلر توصیه می‌کنیم براساس ساعات جهانی که در سایت وجود دارد، این مشکل خود را حل کنند.

ابزارهای بسیار راحتی در این سایت‌ها مشاهده می‌گردد که می‌توانید براساس موقعیت مکانی زندگی خود به‌ عنوان نمونه ایران تشخیص دهید که در آمریکا کدام یک از بازارها فعالیت دارند.

این سایت توانسته این ابزار حرفه‌ای را که به ‌عنوان یک ساعت کاربردی برای تمامی جهان شناخته می‌شود به کار ببرد و از این طریق درک مخاطبان او برای باز بودن بازارها بیشتر می‌شود.

به ‌عنوان نمونه ساعت شش عصر به وقت ایران زمان باز شدن بازار نیویورک می‌باشد. البته لازم است بدانید که یک نسخه اندرویدی برای این سایت تاسیس شده ‌است که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

Investing

Investing
Investing

برای پیگیری اخبار و تاثیرگذاری اخبار بر روی بورس سایت تریدینگ ویو که یک نوع سایت فارکس شناخته می‌شود می‌تواند عملکرد داشته باشد.

در کنار آن ابزارهای بسیاری دیگری در این سایت وجود دارد که می‌تواند تحلیل‌ها، نظرات کاربران، سیگنال اتوماتیک و دیگر موارد را در دسترس قرار بدهد. در واقع هر تریدرها نیاز دارد تا از این سایت مرجع استفاده کند و به ‌عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ بیو شناخته می‌شود.

پوشش‌دهی این سایت برای برطرف نمودن نیازهای اطلاعاتی یک تریلر فاکس یا سهام می‌باشد و فضایی برای بخش کاربران در این سایت در نظر گرفته‌ شده است که می‌توان بحث و تبادل براه انداخت. در واقع به‌ عنوان نوعی از شبکه‌های اجتماعی برای تریدرها به حساب خواهد آمد که می‌توانند درباره موضوعات تحلیلگران با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند.

Babypips

Babypips
Babypips

لازم است به بدانید این سایت نیز برای یادگیری مفاهیم فارکس مورد علاقه بسیاری از افرادی است که در این زمینه فعالیت دارند. در واقع برای این ‌که بتوانید به‌ صورت جامع و کامل اصول فارکس را یاد بگیرید، این سایت مرجع مفیدی برای شما می‌باشد تا بتواند از ابتدا از مفاهیم اولیه فارکس و بازارهای مالی آموزش‌های لازم را برای کاربران داشته باشد.

اگر فردی تازه‌کار هستید و میزان آشنایی شما به زبان انگلیسی بسیار کم می‌باشد، باید بدانید آموزش‌هایی که در این سایت به ‌عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو گفته شده ‌است، به‌ صورت روان می‌باشد و می‌توانید از طریق آن برای افزایش آگاهی خود اقدام کنید.

همان‌طور که از نام این سایت مشخص است سعی کرده‌ است مطالب خود را در ساده‌ترین شکل ممکن برای کاربران ذکر کند. در واقع هنگامی ‌که به این سایت وارد می‌شوید، احساس می‌کنید که با راهنمایی آن قدم به قدم می‌توانید در این حوزه پیشرفت داشته باشید.

توصیه ما بر این است که این سایت به همه تریدرهای تازه‌کار می‌تواند کمک کند. البته بسیاری از حرفه‌ای‌ها نیز نیازهای خود را از طریق این سایت برطرف می‌کنند.

Dailyfx

معرفی این سایت نیز کاملاً مشابه با دیگر سایت‌های جایگزین تریدینگ ویو می‌باشد. اما یک ابزار خاص در آن وجود دارد که توانسته آن را منحصر به‌ فرد جلوه دهد.

نام این ابزار outlook می‌باشد که اهمیت آن برای تحلیل سنتیمنتال بازار کاربردی است. اگر شما نیز از این تحلیل استفاده دارید این سایت می‌تواند برای شما کاربرد داشته باشد. شرایط این سایت به گونه ایست که می‌تواند با بررسی کردن پوزیشن کاربران سایت درصدی از آن را به‌ عنوان یک جفت ارز خالص برای کاربران در نظر بگیرد.

به‌ عنوان نمونه پوزیشن هایی که در هشتاد درصد سایت‌ها مشاهده می‌کنید سل می‌باشند و این افراد می‌توانند براساس نیاز و استراتژی خود تصمیم‌گیری‌های لازم را برای این‌ که آیا این شرایط برای آن‌ها مناسب موقعیت مناسب می‌باشد، داشته باشند.

Investopedia

در واقع این سایت با عنوان دانشگاه فارکس شناخته می‌شود. زیرا قسمتی در این سایت وجود دارد که با نام آکادمی شناخته می‌شود و مطالب بسیار مفصل و گسترده‌ای در زمینه معامله‌گری در آن پیدا می‌شود که می‌تواند سطح آگاهی افراد را بیشتر کند.

شرایط استفاده از این سایت به گونه‌ای است که می‌توانید در زمینه بازارهای مالی علی‌الخصوص فارکس دانش خود را به ‌روز نگه دارید. این باعث می‌شود بازدهی معاملات شما روز به ‌روز افزایش پیدا کند.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

با توجه به این‌ که اهمیت سایت تریدینگ ویو بسیار بالا می‌باشد، ما برای شما از تعداد بسیاری از جایگزین‌های این سایت اطلاعاتی فراهم کردیم. اگر شما نیز در زمینه فارکس اطلاعات بیشتری دارید و سایتی را می‌شناسید که می‌تواند برای کاربران مفید باشد می‌توانید از آن نام ببرید تا در مطالب آینده از آن استفاده داشته ‌باشیم.

در واقع مطالبی که ذکر کردیم به‌ عنوان بهترین سایت جایگزین تریدینگ ویو پراهمیت و ضروری بودند تا بتوانند برای مخاطبین کاربرد داشته باشند.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *