ریکو اولین و تنها تولید کننده انواع کالای خواب نانو در ایران

ریکو اولین و تنها تولید کننده انواع کالای خواب نانو در ایران

با موضوع ریکو اولین و تنها تولید کننده انواع کالای خواب نانو در ایران در خدمت شما هستیم.

شرکت ریکو یک شرکت ایرانی تولیدکننده تشک و وسایل خواب می باشد که چندین و چند سال است با کیفیت بی نظیر محصولاتش تبدیل به یک برند مشهور در حوزه کالای خواب شده است.

یکی از برجسته ترین دلایل محبوبیت ریکو این است که این شرکت ضمن طراحی منحصربه فرد انواع تشک های طبی تنها تولید کننده انواع کالای خواب نانو در ایران است و شما می توانید با یک مشاوره تخصصی با مشاوران مجموعه متناسب با آناتومی بدن خود کالای خواب خود را خریداری کنید.

ریکو در زمینه تولید انواع مختلف تشک از جمله تشک‌های فنری، حافظه‌دار(فوم مموری)، تشک‌های ضدآلرژی فعالیت می‌کند. این شرکت تشک‌های خود را با مواد اولیه باکیفیت و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته تولید می‌کند.

تشک ریکو تنها محصول این شرکت نیست، بلکه این شرکت محصولات دیگری مانند بالش، محافظ تشک خواب و… نیز تولید می‌کند. این شرکت توانسته با کیفیت مناسب محصولات و قیمت رقابتی، جایگاه خوبی در بازار داخلی کسب کند.

برند معتبر ریکو از همان ابتدای امر با هدف یک اقتصاد ماندگار بنا نهاده شد. به همین دلیل یکی از مهمترین اهداف این شرکت تولید کالای باکیفیت و درجه یک بوده و هست.

چطور هفت پادشاه خواب با ریکو محقق می‌شود؟

تشک خواب تولید شده توسط شرکت ریکو دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر بفردی هستند که سبب می‌شود تمام طول شب یک خواب راحت و شیرین داشته باشید، اما دلایلی که برند ریکو را از سایر برندها متمایز می‌کند:

اول از همه، کیفیت بسیار بالای تشک‌های ریکو قابل توجه است. این شرکت از مواد اولیه باکیفیت و استانداردهای بالا در تولید تشک استفاده می‌کند. اسفنج و پارچه مصرفی تشک‌های ریکو کاملاً بهداشتی و آزمون شده هستند.

دوم اینکه، مواد اولیه به کار رفته در تشک‌های ریکو تماما از مرغوبترین متریال هستند و دارای مجوزهای لازم می باشد. این امر باعث می‌شود تشک‌های ریکو برای استفاده افراد حساس و دارای آلرژی بسیار مناسب باشند.

علاوه بر این، طراحی ارگونومیک تشک‌های ریکو به گونه‌ای است که کاملاً منطبق بر فرم بدن انسان و ستون فقرات بوده و استراحتی راحت و عمیق را برای کاربر فراهم می‌کند. الگوی قرارگیری فنرها و اسفنج‌های تشک نیز به گونه‌ای طراحی شده است که فشار وارده به بدن کاربر را به حداقل می‌رساند.

در نهایت اینکه تشک‌های تولیدی ریکو دارای گارانتی سه ساله و ضمانت تعویض یک ساله هستند و مشتری می‌تواند با خیال راحت نسبت به کیفیت و عمر مفید آن‌ها اطمینان داشته باشد.

چطور هفت پادشاه خواب با ریکو محقق می‌شود؟
چطور هفت پادشاه خواب با ریکو محقق می‌شود؟

ریکو و استانداردهای تولید

شرکت ریکو به عنوان یکی از برترین برندهای تولید تشک و وسایل خواب در ایران، همواره تأکید ویژه‌ای بر اخذ گواهینامه‌ها و رعایت استانداردهای لازم در فرایند تولید محصولات خود داشته است.

ریکو معتقد است که برای تولید محصولاتی با کیفیت عالی و قابل اطمینان، لازم است تمام استانداردها و الزامات فنی مرتبط با آن صنعت رعایت شود.

این شرکت برای حفظ کیفیت محصولات خود، دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 نیز می‌باشد.

بنابراین مشتریان می‌توانند با خرید محصولات ریکو اطمینان داشته باشند که محصولی استاندارد و با کیفیت دریافت نموده‌اند که تمام الزامات و اصول ایمنی را رعایت کرده است.

ریکو در اوج کیفیت

شرکت ریکو در سال‌های فعالیت خود موفق به کسب جوایز و دستاوردهای متعددی در حوزه تولید تشک و وسایل خواب شده است که نشان از کیفیت بالای محصولات این برند دارد.

برند معتبر ریکو موفق به کسب جایزه HOFEX در سال 2021 شده است. همچنین این شرکت موفق به اخذ نشان اعتماد ملی و تندیس برترین برند در زمینه تولید تشک از مجمع تولیدکنندگان محصولات مربوطه شده است.

کسب این دستاوردها نشان‌دهنده تلاش ریکو برای تولید محصولات با کیفیت، رعایت استانداردها و ارائه خدمات عالی به مشتریان است که منجر به کسب رضایت و جایگاه ویژه‌ای در نزد آن‌ها شده است.

شما در حال مطالعه پست ریکو اولین و تنها تولید کننده انواع کالای خواب نانو در ایران هستید.

مزایای خواب با تشک ریکو

استفاده از تشک‌های باکیفیت و استاندارد تولید شرکت ریکو مزایای متعددی برای سلامتی و راحتی بیشتر دارد؛

تشک‌های ریکو بافت نرم و مطبوعی دارند که باعث توزیع مناسب فشار وزن بدن می‌شود و از دردهای کمر و گردن جلوگیری می‌کند.

استفاده از فنرهای باکیفیت و طراحی ارگونومیک صحیح، ستون فقرات را در وضعیت ارگانیک قرار می‌دهد و از انحرافات آن جلوگیری می‌کند.

مواد طبیعی به کار رفته در تشک‌های ریکو باعث تنفس پوست شده و دمای بدن را در حد مطلوب نگه می‌دارد.

خواب راحت‌تر و عمیق‌تر روی تشک‌های ریکو باعث بهبود سلامت روان و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

تشک‌های ضدآلرژی ریکو مناسب افرادی هستند که به مواد شیمیایی حساسیت دارند.

در نهایت استفاده از محصولات استاندارد و با کیفیت ریکو موجب اطمینان خاطر مشتریان می‌شود.

بنابراین با انتخاب تشک مناسب از این برند معتبر می‌توان به سلامتی و استراحت بهتری دست یافت.

ریکواولین و تنها برند کالای خواب با تاییدیه ستاد نانو فناوری

تشک خواب طبی تولید شده توسط شرکت ریکو، از پارچه روکش بسیار با کیفیت و منحصر به فردی استفاده می‌کند که دارای دو ویژگی مهم آنتی باکتریال و نانو بودن است؛

پارچه رویه این تشک حاوی ذرات نانو است که خاصیت آنتی باکتریال دارند و از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها روی سطح پارچه جلوگیری می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود تشک همیشه تمیز و بهداشتی باقی بماند.

چه اینکه در دنیا مسئله آنتی باکتریال کردن محصول سالیانی است که مورد توجه قرار گرفته است ولی در خیلی از موارد با استفاده و شستشوی محصول این خاصیت از بین می رود و عمرکوتاهی دارد؛ لذا استفاده از تکنولوژی نانو جهت ثبات و ماندگاری و اثر بخشی این خاصیت بسیار موثر است با استفاده از قابلیت آنتی باکتریال، تشک خواب ریکو کیفیتی فوق‌العاده و بی‌نظیر به دست آورده و سلامت و راحتی مصرف‌کننده را تأمین می‌کند.

مزایای خواب با تشک ریکو
مزایای خواب با تشک ریکو

ریکو برای من مناسب است؟

تشک‌های تولید شده توسط برند ریکو به دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای تمام افراد یک خانواده مناسب هستند اما به دلایل گفته شده برای بعضی اشخاص مناسب‌ترند و توصیه می‌شوند؛

بیماران: این تشک‌ها برای افرادی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتریت، دیسک کمر و یا ساییدگی مفاصل هستند، مفید است.

زنان باردار: تشک طبی ریکو با کاهش فشار به ناحیه شکم و کمر، استراحت بهتری را برای خانم‌های باردار فراهم می‌کند.

کودکان: تشک‌های فنری و حافظه‌دار این برند برای کودکان مناسب است تا از انحرافات ستون فقرات در سنین رشد جلوگیری کند.

در مجموع، تشک‌های تخصصی ریکو با طراحی ویژه، گزینه بسیار مناسبی برای اقشار خاص و افراد دارای نیازهای ویژه می‌باشد.

ریکو برای آسایش بیشتر

عزیزان، برای خرید تشک و وسایل خواب باکیفیت و استاندارد، تنها کافی است به سراغ محصولات ریکو بروید.

ریکو با بیش از چندین سال تجربه در تولید انواع تشک، بالش و… موفق شده است کیفیت مطلوبی برای محصولاتش فراهم کند.

این شرکت با بهره‌گیری از مواد اولیه طبیعی و استاندارد، تشک‌هایی تولید می‌کند که کاملاً بهداشتی و سازگار با بدن هستند.

برای خرید آسان و آنلاین محصولات ریکو و اطلاع از قیمت‌های مناسب آن می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://www.reycomattress.com مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاوره در خصوص انتخاب تشک مناسب می‌توانید با شماره 021۸۸۰۴۲۷۹۹ تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ریکو همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *