کلینیک اعصاب و روان راه احیا

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

امروزه بیماری اعتیاد، بسیاری از افراد را به خود درگیر و از زندگی ساقط کرده است. این معضل اجتماعی نه تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای جهان رخ داده و همواره افراد بسیاری زیادی را درگیر خود کرده است.

ترک اعتیاد به مواد مخدر و مواد اعتیادآور این روزها یکی از اصلی‌ترین موارد برای خانواده‌های افرادی است که دوست دارند عزیزانشان به زندگی عادی خود بازگردند. درد ناشی از خماری و مصرف نکردن مواد، از جمله مشکلاتی هستند که افراد در هنگام ترک مواد مخدر با آن روبه‌رو می‌شوند.

اگر می‌خواهید با بهترین روش‌های ترک اعتیاد آشنا شوید و یا اگر به دنبال بهترین مرکز برای ترک این بیماری می‌گردید، در ادامه این محتوا از کلینیک اعصاب و روان راه احیا ما را همراهی کنید.

ترک اعتیاد

اعتیاد به مواد مخدر و یا مواد اعتیادآور دلایل مختلفی داشته و برای درمان آن، روش‌های متنوعی وجود دارد. از گذشته‌های بسیار دور، مصرف مواد مخدر در تمامی کشورها از جمله ایران رواج داشته است. اما؛ امروزه با بیشتر شدن تنوع مواد، بسیاری از افراد خواه یا ناخواه درگیر آن می‌شوند.

برای ترک اعتیاد روش‌های سنتی و نوین بسیاری وجود دارد که استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود که فرد مصرف مواد مخدر را به راحت‌ترین شکل ممکن کنار بگذارد. بسیاری از بیماران و معتادان، خماری ناشی از عدم مصرف مواد مخدر را مشکل دانسته و از ترک مواد دوری می‌کنند.

اما؛ دیگر نیازی به نگرانی نیست! چرا که کلینیک اعصاب و روان راه احیا در کنار شماست تا بتوانید این مواد زیان‌آور را ترک کرده و به زندگی سالم خود بازگردید. در ادامه به برخی از روش‌های ترک اعتیاد خواهیم پرداخت.

ترک اعتیاد با روش سنتی

در گذشته برای این که افراد مصرف مواد را کنار بگذارند، از روش‌های مختلف درمانی اعم از بستن دست و پای معتادان، کتک زدن، مصرف داروها و … استفاده می‌شد. با این نوع درمان، فرد معتاد بعد از ترک مواد مخدر مجددا به سمت مصرف مواد روی می‌آورد.

گاهی اوقات؛ مصرف مجدد وی دوبرابر دفعات پیش می‌شد. بنابراین؛ کم‌کم از ترک بیماران با این روش جلوگیری شد و روش سنتی دیگری روی کار آمد. این روش امروزه نیز در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در سراسر کشور، اجرا می‌گردد. در این روش سنتی، مصرف مواد مخدر به صورت کامل قطع نشده و خبری از کتک زدن و یا بستن فرد بیمار نخواهد بود.

کاهش تدریج مصرف مواد مخدر به افراد معتاد کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی و بدون درد و خماری مصرف مواد را کاهش داده و نسبت به ترک اعتیاد اقدام کنند. در این صورت؛ بدن رفته رفته به مواد کمتری نیاز پیدا کرده و مصرف مواد به صفر می‌رسد. البته به جز این روش، دارو درمانی و استفاده از داروهای شیمیایی نیز در برخی از کلینیک‌های ترک مواد مخدر صورت می‌گیرد.

در این روش‌ها؛ فقط نوع مصرف مواد تغییر کرده و فرد به جای مصرف مواد مخدر به مصرف داروها عادت می‌کند. شایان ذکر است که ترک داروهای اعتیادآور بسیار سخت‌تر از مواد مخدر می‌باشد. اگر به فکر عزیزان خود هستید و می‌خواهید از مصرف مجدد مواد توسط آن‌ها جلوگیری نمایید، مراجعه به کلینیک اعصاب و روان راه احیا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ترک اعتیاد با روش سنتی
ترک اعتیاد با روش سنتی

ترک اعتیاد با جدیدترین روش‌ها

از آنجایی که در روش‌های نوین ترک و درمان اعتیاد، از به‌روزترین دانش علمی استفاده شده است، قطعا نتایج بهتری نیز حاصل می‌شود. روان‌پزشکی معتادان، مشاوره، استفاده از تجهیزات و دستگاه‌ها و همچنین سیستم درمانی از روش‌های نوین ترک اعتیاد به شمار می‌روند. از آنجایی که اعتیاد به عنوان یک بیماری شناخته می‌شود، پس می‌تواند دلایل علمی و روان‌شناسی داشته باشد.

در روش‌های نوین درمانی، به دلایل و عوامل اعتیاد به مواد مخدر نیز توجه می‌شود. به همین دلیل است که با ترک اعتیاد در مراکز و کلینیک‌های معتبر از جمله کلینیک راه احیا، دیگر خبری از مصرف مجدد مواد مخدر نخواهد بود.

در صورتی که نسبت به درمان به موقع اعتیاد اقدام نشود، ممکن است بیماری در فاز وخیمی قرار بگیرد. این فاز جدید زندگی معتاد و خانواده وی را تهدید می‌کند. در نتیجه؛ برای درمان این بیماری باید در سریع‌ترین حالت ممکن اقدام نمایید. کلینیک راه احیا، از جدیدترین متدهای ترک اعتیاد استفاده کرده و بیمار را از منجلاب مواد مخدر نجات می‌دهد. برای دریافت نوبت از این کلینیک وارد سایت شده و در قسمت نوبت‌دهی، برای ترک مصرف مواد مخدر نوبت بگیرید.

ترک اعتیاد با جدیدترین روش‌ها
ترک اعتیاد با جدیدترین روش‌ها

جدیدترین روش‌های ترک اعتیاد در کلینیک اعصاب و روان راه احیا

آر تی ام اس: یکی از جدیدترین روش‌های ترک مواد مخدر، تحریک مغناطیسی مغز و یا به اختصار آر تی ام اس می‌باشد. دستگاه آرتی ام اس ، سلول‌هایی از مغز را که باعث ایجاد این مشکل شده‌اند، تحریک کرده و سلول‌های غیرفعال مغز را فعال می‌کند. از این روش برای درمان عوارض و بعد از ترک اعتیاد استفاده می‌شود. تحریک مغناطیسی مغز، فرد را از مصرف مجدد مواد مخدر باز می‌دارد و باعث می‌شود فرد زندگی عادی خود را به دست آورد.

مشاوره و روان‌پزشکی: همان طور که گفتیم؛ برای ترک اعتیاد به صورت ریشه‌ای علاوه بر ترک جسمی، باید به ترک روحی و روانی اعتیاد نیز توجه گردد. در کلینیک راه احیا به مسائل مربوطه به روح و روان فرد بیمار توجه شده و برای روان‌درمانی وی تلاش می‌شود. در این روش؛ به صورت کاملا اصولی به دلایل روانی اعتیاد پرداخته شده و این بیماری به راحت‌ترین شکل ممکن برای همیشه درمان خواهد شد. البته؛ این مسئله به خود فرد بیمار هم بستگی داشته و فرد معتاد برای این موضوع باید تلاش کند.

جدیدترین روش‌های ترک اعتیاد در کلینیک اعصاب و روان راه احیا
جدیدترین روش‌های ترک اعتیاد در کلینیک اعصاب و روان راه احیا

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

یکی از معتبرترین کلینیک‌هایی که از روش‌های نوین برای درمان و ترک اعتیاد استفاده می‌کنند، کلینیک اعصاب و روان راه احیا می‌باشد. این کلینیک از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و همچنین مشاوران و روان‌شناسان باتجربه برای درمان اعتیاد استفاده می‌کند.

البته در میان روش‌های سنتی، گاها کاهش مصرف تدریجی مواد مخدر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر به فکر درمان خود و یا اعضای خانواده هستید و می‌خواهید عزیزان خود را از این بیماری خطرناک نجات دهید، تا دیر نشده هر چه سریع‌تر به وب‌سایت کلینیک اعصاب و روان راه احیا مراجعه کرده و نسبت به ترک و یا درمان اعتیاد اقدام نمایید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *