کاربرد تکنیک های زیبایی و آرایشی

کاربرد تکنیک های زیبایی و آرایشی

حتما شما نیز در مورد تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم مطالبی را شنیده اید، این حیطه بسیار پر بحث و گسترده می باشد، به همین دلیل در ادامه مطلب تصمیم گرفته ایم به صورت خلاصه تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم را شرح دهیم. رایج ترین تکنیک آرایشی دائم و نیمه دائم، تاتو ابرو می باشد که شامل متدهای میکروبلدینگ، فیبروز ابرو، قاب و سایه ابرو، هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو است. در صورت نیاز میکروبلیدینگ با یکی از متدهای ذکر شده ترکیب می شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد، در چنین مواقعی از اصطلاح میکرو تلفیقی استفاده می شود.

یکی از جدیدترین تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم که با نام اسکالپ سر یا هاشور کف سر شناخته می شود برای پرپشت تر دیده شدن مو کاربرد دارد و به صورت شبیه سازی تارهای طبیعی مو عمل می کند. تکنیک هایی چون تاتو خط چشم، تاتو بن مژه و شیدینگ چشم نیز برای نواحی چشم کاربرد دارند و منجر به درشت تر دیده شدن چشم می شوند.

تکنیک های دیگری که مرتبط با لب می باشند شامل ساکورالیپس، شیدینگ لب یا رژ لب کامل هستند. تمامی تکنیک های ذکر شده از نظر نحوه انجام، میزان ماندگاری، قیمت و نتیجه نهایی با یکدیگر متفاوت هستند.

رایج ترین تکنیک های آرایش دائم

تکنیک های آرایشی زیادی ابداع شده اند که برای نواحی چون چشم، ابرو و لب کاربرد دارند و شامل متدهای متفاوتی هستند اما برخی از تکنیک ها طرفداران بیشتری دارند. به طور معمول متقاضیان تکنیک های آرایشی، بیشتر تمایل به انجام متدهایی چون تاتو ابرو، تاتو خط چشم و تاتو رژ لب کامل دارند.

تکنیک تاتو ابرو بیشترین متقاضی را در بین تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم دارد. تاتو ابرو شامل 5 متد متفاوت است که در بین متد های معرفی شده، تکنیک میکروابرو یا میکروبلیدینگ ابرو به دلیل نتیجه نهایی نچرال و طبیعی، بیشترین میزان متقاضی را دارد. بعد از تکنیک تاتو ابرو، تکنیک های تاتو بن مژه و تاتو خط چشم رایج ترین تکنیک های آرایشی هستند که زیباجویان برای افزایش زیبایی چهره انتخاب می کنند.

انتخاب تکنیک آرایشی دائمی و نیمه دائمی بستگی به سلیقه زیباجویان دارد، بسیاری از افراد تمایل به انجام تکنیک های آرایشی ندارند و ترجیح می دهند تنها از تاتو ابرو استفاده کنند ولی برخی از بانوان ترجیح می دهند همیشه آرایش ملایم و زیبایی داشته باشند. به همین دلیل تکنیک های میکروبلیدینگ، تاتو بن مژه و تاتو رژ لب کامل را انجام می دهند. انجام سه تکنیک ذکر شده منجر به داشتن یک آرایش طبیعی و زیبا برای مدت زمان طولانی می شود.

نکاتی درباره آرایش های دائم و نیمه دائم

آرایش های دائم و نیمه دائم دارای مباحث بسیار گسترده ای هستند و فاکتورهای بسیار زیادی در زیبا شدن نتیجه نهایی دخیل هستند. یکی از مهم ترین عوامل زیبایی نتیجه نهایی، میزان مهارت مستر است. عدم مهارت مستر منجر به نارضایتی زیباجویان از نتیجه نهایی می شود و همین امر مشکلات فراوانی اعم از ریموو تاتو زده را به وجود می آورد.

ریمو تاتو در گذشته کار نسبتا دشواری محسوب میشد اما امروزه ریموو یا پاک کردن تاتو پیشرفته شده است و مواد بی نظیری برای ریموو تاتو بدن تولید و به بازار عرضه شده اند. کیفیت و نحوه ریموو کردن تاتو از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه داشته باشید. رایج ترین سوال مطرح شده از سوی متقاضیان در این زمینه را در ادامه پاسخ خواهیم داد.

بسیاری از متقاضیان سوال می کنند که پاک کردن تتو ابرو چیست و به چه صورتی انجام می شود در پاسخ باید بگوییم که پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از محلول های مخصوص و طی یک جلسه یا چندین جلسه انجام می شود. تعیین تعداد جلسات ریموو تاتو بستگی به زمان تاتو و عمق نفوذ رنگ تاتو دارد. در مراکز تخصصی مریم حمزه ای خدمات تاتو ابرو و ریموو تاتو ابرو با بهترین مواد و پیشرفته ترین تکنیک ها انجام می شود.

بهترین مرکز تخصصی آرایش دائم

برخی از بانوان به دلیل پاک شدن آرایش های معمولی در موقعیت های مهم مانند مهمانی ها یا مجالس عروسی، تمایل به داشتن آرایش های دائمی و نیمه دائمی دارند. یکی از مهم ترین مزایای آرایش های دائمی و نیمه دائم مدت ماندگاری چندین ساله شان می باشد. با انجام تکنیک های آرایشی برای مدت زمان طولانی می توانید از زیبایی چهره خود لذت ببرید.

علاوه بر تکنیک های دائمی چون تاتو ابرو، تاتو چشم و تاتو خط لب، تکنیک نیمه دائمی چون لیفت و لمینت مژه نیز مزایای بیشماری دارد. تاثیر مژه ها در افزایش زیبایی چهره غیر قابل انکار است و داشتن مژه هایی پرپشت و خوش حالت منجر به افزایش جذابیت چشم ها و در نهایت زیبایی چهره می شود، به دلیل مزایای لیفت و لمینت مژه انجام این متد زیبایی در سال های گذشته، رونق بسیار خوبی داشته است و حتی برخی از بانوان به دلیل کسب درآمد میلیونی، تصمیم به گذراندن دوره های 0 تا 100 لیفت و لمینت مژه دارند.

تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم دارای حیطه شغلی بسیار مناسبی برای بانوان هستند، اگر به متدهای زیبایی علاقه دارید، می توانید با گذراندن دوره های حرفه ای در آکادمی تخصصی مریم حمزه ای، یک شغل مناسب با درآمد میلیونی داشته باشید.

چرا باید یک مرکز تخصصی را انتخاب کنیم؟

انجام تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم در مراکز تخصصی، تضمینی برای کسب یک نتیجه ایده آل و فوق العاده می باشد. تکنیک های آرایشی و زیبایی نیاز به مهارت و ظرافت بسیار بالایی دارند، به همین دلیل باید مرکز تخصصی را انتخاب کنید که از مهارت پرسنل آن اطمینان داشته باشید. برای مطلع شدن از مهارت پرسنل سالن زیبایی، می توانید نمونه کارهای مربوطه را مشاهده نمایید.

میکروبلیدینگ ابرو دارای الگوهایی متفاوتی می باشد که یکی از این الگوها پادر بروز می باشد که در سال های اخیر به محبوب ترین الگوی تاتو ابرو تبدیل شده است، به همین دلیل بانوان بسیاری به دنبال بهترین مرکز زیبایی پادر بروز تهران هستند. مرکز تخصصی مریم حمزه ای دارای 7 شعبه تخصصی در تهران، شیراز و مشهد می باشد، همچنین آکادمی مریم حمزه ای سالانه ورکشاپ ها و دوره های تخصصی 0 تا 100 را به صورت حرفه ای جهت یادگیری علاقه مندان به حوزه های تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم برگزار می کند.

دقت داشته باشید که انتخاب یک مرکز تخصصی برای کسب نتیجه ایده آل بسیار مهم است، همچنین با انتخاب یک مرکز تخصصی می توانید از استریل بودن تجهیزات اطمینان حاصل کنید و به دلیل تجهیزات به روز و مهارت بالای پرسنل، شاهد بروز هیچگونه عوارضی نخواهید بود.

 

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *