جدول قیمت خودروهای ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۴ را در این خبر بخوانید.

صفحه اقتصاد –
قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ را در جدول زیر مشاهده نمایید.
قیمت خودروهای ایران خودرو | ||
خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت نمایندگی (تومان) |
وانت آریسان | ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۸۲,۸۲۷,۰۰۰ |
سورن پلاس (XU۷P) | ۷۴۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
سورن پلاس (رینگ فولادی) | ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | توقف فروش |
سورن پلاس (فول) | ۹۹۶,۰۰۰,۰۰۰ | توقف فروش |
سورن پلاس دوگانهسوز (کپسول کوچک) | ۸۶۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۲۲,۱۱۵,۰۰۰ |
سورن پلاس دوگانهسوز (کپسول بزرگ) | ۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۳۴,۹۰۵,۰۰۰ |
دنا پلاس بورسی | ۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۶۷,۹۲۴,۰۰۰ |
دنا پلاس MT۶ (رینگ فولادی) | ۹۸۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۱۲,۱۴۹,۰۰۰ |
دنا پلاس MT۶ | ۱,۰۰۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۳۰,۸۴۱,۰۰۰ |
دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) | ۱,۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۰,۹۴۳,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ موتور TU۳ | ۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۲۳,۸۰۹,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دندهای هیدرولیک | ۸۳۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۷۲,۸۹۷,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دندهای پانوراما (رینگ فولادی) | ۹۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۱۵,۲۱۷,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دندهای پانوراما | ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۳۶,۳۶۳,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک | ۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۵۸,۹۰۴,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما | ۱,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۹۰,۱۴۳,۰۰۰ |
رانا پلاس | ۷۷۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۴۳,۹۲۵,۰۰۰ |
تارا دستی V۱ | ۹۴۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۸۷,۶۱۹,۰۰۰ |
تارا اتوماتیک V۴ | ۱,۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۳,۷۷۳,۰۰۰ |
هایما اس ۵ ( S۵ ) | ۱,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۶۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
هایما اس ۵ ( S۵ ) پرو | به زودی | ۱,۶۹۸,۰۰۰,۰۰۰ |
هایما اس ۷ ( S۷ ) پرو | ۱,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰ |
هایما ۸ اس ( ۸S ) | ۲,۲۶۴,۰۰۰,۰۰۰ | به زودی |
هایما ۷X | ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰ |
پیکاپ فوتون (اتوماتیک) | ۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
شاین مکس | ۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | توقف فروش |
شاین مکس (هیبرید) | ۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | توقف فروش |
ری را | ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۴۲,۴۷۷,۰۰۰ |
لونا برقی GRE | ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
فاو بستیون NAT | ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰ |
دانگ فنگ E۷۰ | به زودی | ۱,۰۱۰,۵۰۰,۰۰۰ |
15 پاسخ
خیلی ممنون از اطلاعات مفیدتون! همیشه دنبال چنین آپدیتهایی برای قیمت خودروها میگشتم. به خصوص که قیمت سورن پلاس خیلی برام جالب بود. امیدوارم همیشه چنین اطلاعات دقیق و بهروزی رو در اختیارمون بذارید. موفق باشید!
آیا تفاوت قیمت بازار و نمایندگیها به دلیل تفاوت در خدمات پس از فروش است؟
اطلاعات قیمتها بسیار دقیق و بهروز ارائه شده است. ممنون!
قیمتها واقعا بالا است.
با توجه به اطلاعات ارائه شده در مورد قیمت خودروهای ایران خودرو، تصمیم گرفتم که برای خرید خودروی جدید، به دقت قیمتهای بازار و نمایندگی را مقایسه کنم. به نظر میرسد که سورن پلاس با توجه به امکانات و قیمت آن، گزینه مناسبی باشد. بنابراین، قصد دارم در روزهای آینده به نمایندگیهای معتبر مراجعه کرده و از نزدیک با ویژگیهای این خودرو آشنا شوم. همچنین، بررسی میکنم که آیا امکان خرید به صورت اقساطی وجود دارد یا خیر. این تصمیم با توجه به نیاز شخصی و تحلیل منطقی از وضعیت بازار گرفته شده است.
امیدوارم در آینده شاهد کاهش قیمتها باشیم تا امکان خرید برای همه فراهم شود. البته کیفیت خودروها هم نباید فراموش شود.
یاد اون روز افتادم که ماشین قدیمیمو فروختم، حالا قیمتها رو که میبینم حالم گرفته میشه!
جدول قیمتها بسیار جامع و بهروز است. بهویژه اطلاعات مربوط به سورن پلاس بسیار مفید بود. ممنون از زحمات شما در جمعآوری و ارائه این اطلاعات.
آیا تفاوت قیمت بازار و نمایندگی در مدلهای مختلف سورن پلاس نشاندهنده تفاوت در تقاضا یا سیاستهای فروش ایرانخودرو است؟ تحلیل این اختلافها میتواند برای مصرفکنندگان جالب باشد.
جالب بود که قیمت خودروهای ایران خودرو رو در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ بررسی کردید. به نظر میرسد تفاوت قیمت بازار و نمایندگی برای برخی مدلها مثل سورن پلاس یا دنا پلاس قابل توجهه. یه سوالی که برام پیش اومد اینه که چرا برای بعضی مدلها مثل سورن پلاس با رینگ فولادی یا شاین مکس، توقف فروش اعلام شده؟ آیا این موضوع موقتی هست یا به دلایل فنی یا عرضه محدود این اتفاق افتاده؟ همچنین تفاوت قیمتهای بازار و نمایندگی چطور تعیین میشه؟ آیا این اختلاف همیشه به همین شکل ثابته یا بستگی به شرایط بازار داره؟ ممنون میشم اگر کسی اطلاعات بیشتری در این زمینه داره به اشتراک بذاره.
مقالهتون در ارائه قیمتهای روز خودروهای ایران خودرو کامل و بهروز بود، مخصوصاً که تفاوت قیمت بازار و نمایندگی رو به وضوح نشون دادین. این اطلاعات برای کسی مثل من که قصد خرید داره، واقعاً مفیده.
پیشنهاد کوچیکی که دارم اینه که شاید بهتر بود یه توضیح کوتاه درباره دلایل تفاوت قیمت بازار و نمایندگی یا وضعیت “توقف فروش” بعضی مدلها میدادین. اینطوری خواننده بیشتر با جزئیات بازار آشنا میشد.
حالا بعد از خوندن این مقاله، تصمیم گرفتم قبل از مراجعه به نمایشگاه، یه مقایسه دقیقتر بین مدلهای سورن پلاس و دنا پلاس انجام بدم، چون تفاوت قیمتهاشون جالبه. ممنون از اطلاعات مفیدتون!
آیا تفاوت قیمت بازار و نمایندگیها ناشی از نوسانات عرضه و تقاضاست؟ همچنین، دلیل توقف فروش برخی مدلهای سورن پلاس و شاین مکس چیست؟
خب، این جدول قیمت رو که نگاه می کنی، یه چیز واضحه: فاصله قیمت بازار و نمایندگی بعضی مدل ها واقعاً جای تامل داره. مثلاً رانا پلاس یا سورن پلاس دوگانه سوز رو ببین، اختلاف قیمت هاشون می تونه یه چراغ قرمز باشه برای کسی که می خواد دست به جیب بشه. اما یه نکته مرموز اینجاست: چرا بعضی مدل ها توی نمایندگی “توقف فروش” شدن، ولی بازار همچنان داره با قیمت های بالاتر می چرخه؟ اینجا یه قصه ناگفته وجود داره… شاید کمبود قطعه، شاید بازی های پشت پرده بازار.
حالا راهکار بهتر چیه؟ به جای اینکه فقط قیمت روز رو بزنی، یه تحلیل کوچیک اضافه کن: مثلاً بگو این اختلاف قیمت معمولاً چقدر طول می کشه تا به تعادل برسه، یا اینکه آیا خرید از نمایندگی با وجود لیست انتظارش می صرفه یا نه. اینطوری مخاطب می فهمد پشت این اعداد چه خبره.
و یه نکته شخصی… اگه دقت کنی، هایما اس۷ پرو قیمتش از اس۸ کمتره! این یعنی یا یه اشتباه محاسباتی رخ داده، یا یه فرصت طلایی برای کسانی که می خوان لوکس بخرند بدون لوکس بپردازن. اما مراقب باش… بعضی از این “به زودی”ها ممکنه ماه ها تو هوا معلق بمونن. بازار خودرو همیشه یه قدم از تصمیم مون جلوتره.
چه جالب! انگار قیمت ها هر روز بالاتر می روند و ما همچنان هیجان زده به دنبال بهترین گزینه می گردیم! 😄
سوال اول: با این تفاوت قیمت بین بازار و نمایندگی، به نظرتان خرید از کدام طرف منطقی تر است؟
سوال دوم: فکر می کنید مدل های “به زودی” مثل هایما ۸S واقعاً ارزش انتظار کشیدن را دارند یا سراب است؟
راستی، من همیشه مدل های دوگانه سوز را دوست دارم… انگار کمی از آینده را امروز تجربه می کنی! ✨
محکم و استوار. 👍