این 6 رنگ ناخن همیشه مده!

این 6 رنگ ناخن همیشه مده!

این 6 رنگ ناخن همیشه مده!، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

درسته که همیشه طرح های ناخن جدید و خاصی مد میشن و خیلی از خانم ها دوست دارن که از اون طرح ها استفاده کنند، اما بعضی از طرح های ناخن هستن که هیچ وقت قدیمی نمیشن و اگه دوست دارین که یک استایل همیشه مد و خیلی خاص داشته باشین، می تونین ازشون استفاده کنین. 6 مدل ناخن همیشه مد و البته ساده وجود داره که اگه ازشون استفاده کنین، در کنار اینکه با هر تیپی به راحتی سازگار میشن، همیشه ترند هستن و هیچ وقت ازشون زده نمیشین. اگه شما هم دوست دارین با یک لاک ژل و طرح ترند ناخن که همیشه استایلتون رو زیبا و باوقار و البته روی خط مد حفظ می کنه، زیبایی ناخن ها رو چندین برابر کنین، این مطلب رو از دست ندین!

ناخن سفید

با اختلاف زیاد، طرح ناخن سفید ترندترین انتخابیه که می تونین برای داشتن یک استایل همیشه مد در ناخن هاتون داشته باشید!

لاک ناخن سفید و یا رنگ های مشابه اون مثل صدفی و مرواریدی رو این روزها زیاد می بینیم و دلیلش هم ترند شدن این رنگ به عنوان یک رنگ ساده و همیشه مد هستش. ناخن سفید استایلی کاملا نود و خنثی ایجاد می کنه و به راحتی می تونین اون رو با هر رنگ دیگه ای ست کنید. پس دیگه نگران ست بودن رنگ لاک ناخن با تیپ و آرایش خودتون نیستید و می تونین به راحتی از ترکیب رنگ ها در استایل خودتون استفاده کنید.

از رنگ ناخن سفید به عنوان یک رنگ همیشه مد در طراحی ناخن خسته نمی شید، چون این رنگ چشم رو اذیت نمی کنه و باعث جذابیت و شادابی بیش تر دست یا پای شما میشه. جالب اینجاست که می تونین از تاپ کت های اکلیلی و شاین دار برای کاشت ناخن سفید استفاده کنید و زیبایی اون رو چندین برابر کنید. این رنگ به قدری جذابه که خیلی از خانم ها در هر بار ترمیم کاشت ناخن خودشون، این رنگ رو به شکل های مختلف استفاده می کنند. مثلا تاپ کت مات، براق، اکلیل ها، اکسسوری ها و …

هم چنین رنگ سفید انتخاب اول خیلی از عروس خانم ها هست و به عنوان یک رنگ خاص و جذاب که در هر مناسبتی میشه ازش استفاده کرد، شناخته میشه. پس اگه دوست دارید که با لاک ناخن یک استایل همیشه مد ایجاد کنید، نمیشه از رنگ سفید و جذابیت هاش گذشت!

فرنچ ناخن

یکی از معروف ترین، قدیمی ترین و البته شیک ترین استایل هایی که می تونین روی ناخن هاتون داشته باشید، فرنچ ناخنه. فرنچ همون طرحی هستش که روی خط لبخند ناخن ها از رنگی متفاوت با زمینه استفاده میشه و این رنگ می تونه کاملا براساس سلیقه شما انتخاب بشه. استفاده از فرنچ ناخن سفید به قدری شیک و محبوبه که حتی به انتخاب خیلی از دختر خانم ها برای روز عقد و عروسی تبدیل شده. فرنچ ناخن رو می تونین ساده یا با استفاده از اکسسوری ها، تاپ کت های براق و اکلیل ها زیباتر کنین. اما یادتون باشه که فرنچ ناخن برای یکدست بودن به مهارت بالای ناخن کار نیاز داره تا همه ناخن ها یک شکل بشن و فرنچ زیبایی و سادگی خودش رو حفظ کنه.

فرنچ ناخن
فرنچ ناخن

ناخن قرمز

یکی دیگه از 6 مدل ناخن همیشه ترند رو باید قرمز دونست که انتخاب خیلی از خانم ها از سن پایین تا سن و سال بالاست. حتی بعضی از خانم ها هستن که فقط رنگ قرمز رو برای لاک و کاشت ناخن مناسب می دونن و به رنگ های دیگه اعتقادی ندارن! این رنگ خیره کننده، جذاب و خاصه و به دلیل شادابی که در ناخن ها ایجاد میکنه، انتخاب مناسبی برای کساییه که دوست دارن با کمک لاک ژل ناخن، جوان و شاداب تر به نظر بیان.

نگران استایل شدن این رنگ با انواع تیپ هاتون نباشید، چون رنگ قرمز به راحتی می تونه خودش رو با هر تیپ و استایل سازگار کنه. شما با لاک ژل قرمز هم توی مراسم و مناسبت ها می درخشید و هم یک استایل اسپرت خاص و شیک ایجاد می کنین. پس بدون نگرانی این رنگ ترند ناخن همیشه مد رو انتخاب کنید.

ناخن قرمز
ناخن قرمز

رنگ های نود

اگه به این جمله اعتقاد داشته باشید که زیبایی در سادگیه! پس رنگ های نود انتخاب عالی برای شما هستن. کاشت ناخن با رنگ های نود و یا استفاده از لاک هایی با این رنگ می تونه شما رو شیک و منحصر به فرد کنه. این رنگ ها به راحتی با هر رنگ دیگه ای که برای لباس یا میکاپ انتخاب کنید، ست می شن و زیباترین استایل ها رو در شما ایجاد می کنن.

اگه به خاطر حضور در مکان های خاصی مانند دانشگاه، محیط کار و … نمی تونین رنگ های شاد و چشم گیر رو برای ناخن هاتون استفاده کنین، پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ رنگ های نود برید. چون این رنگ ها در کنار زیبایی و جذابیتی که ایجاد می کنن، باعث جلب توجه زیاد نمیشن و مشکلی براتون پیش نمیاد. خیالتون هم بابت استایل خاص و همیشه مدی که دارید، راحت باشه و از تنوع بالای رنگ های نود و زیبایی اون استفاده کنید.

رنگ های نود
رنگ های نود

رنگ مشکی

شاید برای بعضی از خانم ها استفاده از رنگ مشکی به عنوان لاک ناخن هنوز جا نیفتاده باشه و یا مخصوص مراسم و مناسبت های خاصی مثل محرم باشه. اما باید بدونید که کاشت ناخن مشکی و یا لاک ساده مشکی یکی از محبوب ترین و همیشه مد ترین استایل هایی هستش که می تونین داشته باشید. رنگ مشکی برای ناخن باعث سفید و روشن تر دیده شدن رنگ پوست دست شما میشه و اگه دوست دارید که با یک لاک ژل ساده، یک تیر و دو نشون بزنید، این یک انتخاب برنده است.

یکی از جذاب ترین کارهایی که میشه با لاک مشکی به عنوان یک لاک ناخن همیشه مد کرد، استفاده از تاپ کت مات هستش. این تاپ کت به قدری روی رنگ مشکی زیبا و جذاب میشه که شاید روی هیچ رنگ دیگه ای به این اندازه خودش رو نشون نده. البته باید تاکید بشه که ماندگاری تاپ کت های مات به نسبت براق کمتره و حتما قبل از انتخاب این تاپ کت، به این موضوع دقت کنید.

رنگ مشکی
رنگ مشکی

رنگ هلویی

یکی از رنگ هایی که در عین سادگی، همیشه مد و ترنده، رنگ هلوییه که به عنوان یکی از جذاب ترین رنگ ها بین خانم ها شناخته میشه. درسته که خیلی وقته کاشت ناخن هلویی ترند و مده، اما جالبه که جایگاهش رو حفظ کرده و همچنان در دسته رنگ های محبوب و همیشه مد جا داره. رنگ هلویی به شما اجازه میده که در مکان هایی که سخت گیری و نظارت روی لاک وجود داره، حاضر بشید و مشکلی از نظر حضور در محیط کار یا تحصیل واستون ایجاد نمیکنه.

رنگ هلویی رو میتونین به صورت ساده روی ناخن ها استفاده کنید یا به شکل ترکیبی با رنگ های دیگه مثل نارنجی، قرمز، سفید و حتی مشکی به کار ببرید. فرنچ ناخن هلویی روی زمینه سفید هم گزینه عالی و جذابی هستش که خیلی از خانم ها از این ترکیب در فصل بهار استفاده می کنن تا ظاهر ملیح و جذابی به دست خودشون ببخشن. شما هم میتونین این طرح جذاب رو با رنگ هلویی امتحان کنید.

رنگ هلویی
رنگ هلویی

حرف آخر

رنگ هایی که تا به اینجا بهتون معرفی کردیم، هیچ وقت از مد نمیفتن و همیشه ترند دنیای لاک و طراحی ناخن هستن. دلیلش هم سادگی، زیبایی و جذابیتی هستش که این رنگ ها دارن و مخصوص مناسبت خاصی نیستن. اگه دوست دارید که استایل ناخن هاتون همیشه ترند باشه و هر وقت که بهشون نگاه می کنید، از به روز بودنشون لذت ببرید، توصیه می کنیم که یکی از این 6 مورد لاک های همیشه مد رو انتخاب کنید.

البته رنگ های جدید و طرح های خاصی که هر روز دارن وارد دنیای لاک و طراحی ناخن میشن هم ارزش امتحان کردن رو دارن و ما توی این مطلب بهترین و همیشه مدترین انواع لاک رو بهتون معرفی کردیم که بتونین به کمکشون یک استایل همیشه مد داشته باشید و لذت ببرید. این کاملا به نظر و سلیقه شما بستگی داره که چه رنگ لاکی رو برای ناخن هاتون استفاده می کنید و با چه رنگی حال بهتری دارید. هر رنگی که بهتون حس بهتری میده، برای شما بهترین گزینه است!

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *