ویزای توریستی اوکراین

ویزای توریستی اوکراین

در این مقاله به بررسی موضوع ویزای توریستی اوکراین می پردازیم. با ما بمانید.

مقدمه

طق اطلاعات به دست آمده، ثبت نام برای ویزای اکراین و ویزای توریستی اوکراین در شرکت معتبر الست گروپ، کار خود را در پایتخت مجددا آغاز کرده و آمادگی ارائه خدمات و پذیرش درخواست ویزا برای اهداف توریستی، کاری و … را دارد.

در نظر داشته باشید که به خاطر صیانت از سلامت مراجعه کنندگان، امکان دارد که از وارد شدن مشتریانی که علائمی از جمله تب، سرفه و مشکل تنفسی دارند، ممانعت انجام شود.

برای کسب آگاهی بیشتر، می توانید با مشاورین الست گروپ در ارتباط باشید.

شرکت الست گروپ، معتبرتین موسسه مهاجرتی محسوب می شود.

در ادامه، بیشتر در مورد اخذ ویزای توریستی اوکراین و مطالب مربوط به آن صحبت خواهیم نمود. همراه شما هستیم.

عناوین مقاله:

مراحل اخذ ویزای توریستی اوکراین

شرایط اخذ ویزای اوکراین

شگفتی های هفتگانه کشور اوکراین

شرح ویزای توریستی برای سفر به اوکراین

چه ویزاهایی رایگان صورت می گیرد؟

ویزای توریستس اوکراین

ویزای ترانزیت اوکراین

آشنایی با موسسه مهاجرتی الست گروپ

######

مراحل اخذ ویزای توریستی اوکراین

مراحل اخذ ویزای توریستی اوکراین
مراحل اخذ ویزای توریستی اوکراین

شما ثبت اثر انگشت خود را در دفتر کارگزاری و کنسولگری کشور اوکراین، در تهران در راستای درخواست ویزای توریستی اوکراین باید انجام دهید.

برای دریافت زمان ملاقات از سفارت اوکراین، باید خواسته خود را به کارگزاری VFS یا کنسولگری اوکراین در تهران ارجاع دهید. خرج و مخارج برای گرفتن ویزای اوکراین ۶۵دلار آمریکا است که باید نقدا در دفتر کارگزاری کشور اوکراین پرداخت شود.

در کشور ما، از طریق کارگزاری، نوبت ملاقات در سفارت اوکراین مشخص می شود. هنگامی که برای دریافت نوبت از سفارت مراجعه نمایید، به سایت سفارت اوکراین راهنمایی می شوید و می توانید اکانت خود را در سایت مورد نظر بارگذاری کنید. بعد از این که اکانت خود را وارد نمودید، فرم درخواست گرفتن ویزای اوکراین را باید به صورت کامل درج کنید و در پایان کامل کردن این فرم، شما باید مکان دفتر انگشت نگاری خود را مشخص نمایید.

هنگامی که درخواست وقت ملاقات سفارت اوکراین را ارسال می نمایید، می توانید بعد از گذشت حدود نود روز به دفتری که برای انگشت نگاری انتخاب کرده بودید، رجوع کنید.

شرایط اخذ ویزای اوکراین

شرایط دشواری برای دریافت ویزای اوکراین وجود ندارد و شما تنها باید توانایی پرداخت هزینه مد نظر برای درخواست وقت سفارت را داشته باشید. هزینه مد نظر برای ویزای اوکراین حداقل ۴۵ دلار برای هر فرد و هر روز ماندن در این کشور می‌باشد.

 مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی اوکراین

مدارک لازم و ضروری برای ویزای اوکراین باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. ضرورتی به پذیرش دادگستری و امور خارجه به منظور مدارک ویزای اوکراین نیست و مهر مترجم کافی می باشد. لیست کوچکی از مدارک ویزای اوکراین به صورت زیر می‌باشد:

  • کپی فرم کامل شده درخواست ویزای اوکراین
  • اصل گذرنامه تقاضا کننده به همراه ۶ ماه اعتبار
  • ۱ قطعه عکس ۳x۴ با پس زمینه سفید و بدون دستکاری
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه درخواست کننده
  • توانایی مالی پرداخت ویزای اوکراین به دلار آمریکا
  • برگه مشخص کردن وقت سفارت (در مرحله پایانی کامل کردن فرم، در اختیار شما قرار می گیرد.)

سفر توریستی به اوکراین

ویزای توریستی اوکراین، برای سفر به اوکراین به خاطر تفریح و گردش در این کشور از بقیه موضوعات مستثنی است که مورد پسند قرار گرفته است. این کشور از نظر گردشگری مرتبه هشتم جهان را برحسب داده ها و آمارگیری سازمان جهانی گردشگری دارد.

 شگفتی های هفتگانه کشور اوکراین

شگفتی های هفتگانه کشور اوکراین از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور به حساب می آید. افرادی که هدف سفر توریستی دارند، می توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شرکت الست گروپ ارتباط برقرار کنند.

این کشور در اروپای شرقی قرار دارد و پایتخت آن کیف می باشد. اوکراین با کشورهای مجارستان، اسلواکی، روسیه و مولداوی همسایه است و واحد پول رسمی اوکراین، گریونا و زبان مردمانش اوکراینی می باشد.  طی آمارگیری دولت اوکراین، از آنجایی که نژادهای زیاد و متنوع در این کشور زندگی می کنند، حدود 77% مردم اوکراینی هستند.

 شرح ویزای توریستی برای سفر به اوکراین

ویزای توریستی اوکراین شامل ویزا به مدت زمان یک هفته،  دو هفته  و ویزای ترانزیت اوکراین می باشد. این نوع جواز با معتبر بودن بیش از یک سال ارائه می شود. اگر کسی دلیلی برای گرفتن چنین ویزایی داشته باشید و از سمتی قوانین این کشور را زیر پا گذاشته باشد، می تواند در 2 سال متوالی از ویزای چند باره یک ساله استفاده نماید.

در صورتی که تمام مدارک لازم برای صادر کردن جواز آماده و مهیا باشد، ۱۵ روز وقت لازم است. همین طور باید واقف باشید که صادر کردن ویزا در برخی موارد به مدت 30 روز هم می تواند طول بکشد. طبق نوع ویزا، تاریخ معتبر بودن آن هم فرق می کند، ولی تاریخ اعتبار ویزای توریستی اوکراین، حداقل 6 ماهه و حداکثر 5 ساله می باشد. در برخی موارد که صادر کردن ویزا به صورت سریع و در ساعت اداری نباشد، خرج کنسولی هم دو برابر خواهد شد.

چه ویزاهایی رایگان صورت می گیرد؟

۱- این ویزا مخصوص افرادی می باشد که نظامی هستند و به دعوت یکی از وزارت های کشور اوکراین به این کشور می خواهند  سفر کنند.

۲- افرادی که برای کارهای خیریه و هدف های کمک های بشردوستانه وارد اوکراین می شوند.

۳- دعوت شدن عضوهای هیئت های رسمی کشورهای خارجه از طریق دولت اوکراین

۴- مخصوص افرادی است که تابعیت اوکراین گرفته اند تا اعضای خانواده آن ها به راحتی به این کشور سفر کنند.

۵- کارکنان کلیه سفارت های اوکراین و اعضای خانواده آن ها

۶- برای افرادی که تابعیت اوکراین را اخذ نموده اند.

۷- افرادی که زیر 6 سال سن دارند.

۸- افرادی که به طور افتخاری وظایف کنسولگری دولت اوکراین را برعهده دارند.

۹- کسانی که گذرنامه دیپلماتیک را دارند.

۱۰- کارمندانی که در نهادهای بین المللی اوکراین کار می کنند، در کنار خانواده خود دارای انواع ویزاهای توریستی اوکراین هستند.

ویزای توریستی اوکراین

در ویزای یک هفته ای و ویزای دو هفته ای، گردشگر تنها می تواند در مدت زمان تعیین شده، مطابق اسم ویزا به کشور اوکراین سفر کند. ویزای کوتاه مدت هم به نوعی یک ویزای توریستی است.

حداکثر زمان استفاده از این ویزا 90 روز است. ویزای توریستی برای کسانی می باشد که قصد آن ها از سفر به کشور اوکراین  تنها تفریح و گردش باشد. وقتی که تقاضا کننده، مدارک خود را برای دریافت ویزای توریستی به سفارت اوکراین ارسال می نماید، 14 روز زمان می برد تا ویزای توریستی برای فرد درخواست دهنده ارسال شود.

ویزای ترانزیت اوکراین

ویزای ترانزیت برای افرادی صادر می شود که هدف آخر سفر آن ها کشور سومی باشد. به صورتی که  این افراد برای ساعاتی یا کمتر از 24 ساعت در خاک اوکراین اقامت داشته باشند. ویزای ترانزیت زمانی برای درخواست کننده صادر می شود که مسافر، بلیت کشور ثالث را برای مامورین صادر کننده این نوع ویزا تسلیم کند. از آنجا که اوکراین دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد، علاقه مندان زیادی به این کشور سفر می کنند. اما در طی روند گرفتن این نوع ویزا، بایستی با آگاهی کامل اقدام کنید تا به مشکل برنخورید.

ورود به کشور اوکراین برای افراد با تابعیت ایرانی به همراه داشتن یک نوع ویزای اوکراین لازم است که  قصد از مهاجرت، نوع آن را مشخص می کند. ویزای اوکراین را م یتوان به دو روش حضوری یا مجازی درخواست نمود و مرحله به مرحله انجام داد. برای آشنایی با انواع ویزای اوکراین از جمله پر مخاطب‌ترین آن‌ها که ویزای توریستی اوکراین می باشد، با کارشناسان و مشاورین زبده شرکت الست گروپ، در ارتبا باشید. لطفا ما را تا انتهای مقاله، همراهی کنید.

آشنایی با موسسه مهاجرتی الست گروپ

الست گروپ یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه کارهای مهاجرت می باشد. شعار این شرکت “اعتماد را تجربه کن” است که سال های زیادی است که به مردم ایران خدمات رسانی در حیطه های متنوع انجام می دهد.

یکی از اقدامات این شرکت، پیشرفت و رشد کشور ایران است. چون جوانان ایرانی از طریق مهاجرت به کشورهای توسعه یافته، علوم و آگاهی روز دنیا را به کشورمان می آورند و از این طریق باعث  پیشرفت و آبادانی کشور می شوند.

الست گروپ در زمینه های کارآفرینی بین المللی، داخلی و مشاوره های کاریابی، به طور مخصوص و پیشرفته و با استفاده از علم روز دنیا کار خود را انجام می دهد و نقش شایانی بر اشتغال زایی جوانان کشور دارد.

الست گروپ اعتقاد دارد که مهاجرت چه از نوع کاری و چه تحصیلی و چه توریستی، باعث پیشرفت و رشد کشور خواهد شد و جوانانی که برای کار یا تحصیل به بزرگترین کشورهای دنیا مهاجرت می کنند، می توانند این علم و تجربه کسب شده را به ایران بیاورند. همچنین با وجود فضای غیر قابل اطمینانی که در زمینه مهاجرت کشور از طریق شرکت های نامعتبری که صنعت مهاجرت را کاملا بدنام کرده اند؛ شرکت الست گروپ با شعار اعتماد را تجربه کن، هدف خود را این گونه قرار داد که بتواند با خیالی آرام، خدمتگزاری به هموطنانمان را ادامه دهد.

مدیران الست گروپ اعتقاد دارند که در مهاجرت کاری، شخص قبل از این که به کشور مقصد مهاجرت کند، باید کار و درآمد خود را در آن کشور داشته باشند و بعد از عمل به این موضوعات، مهاجرت کنند. در این صورت غایت الست گروپ و همکاران مجربشان این است که خطر را در مهاجرت هموطنانمان به پایین ترین حد خود آورده تا با خیالی راحت و بدون دغدغه مهاجرت کنند.

 

منبع

resource

 

 

 

.

 

 

 

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *