نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو

نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو

اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو خوب برای ماشین خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه استفاده از خودرو های جدید و به روز، یکی از علاقمندی های افراد است، البته خودرو های خوب معمولا خدمات خوبی را هم از سوی خودرو سازان دریافت میکنند.

نمایندگی ها یکی از خدماتی که به افراد ارائه میدهند، تعمیرات و خدمات تعمیرات خودرو است. این خدمات ممکن است، انواع مختلفی داشته باشد که به نمایندگی و امکاناتی که دارد، وابسته است.

نمیتوان گفت که برای خدمات خودرو سازی مطرح رنو، کدام نمایندگی بهتر است، اما میتوان به راحتی بررسی کرد که یک نمایندگی خوب چه خدماتی را میتواند به شما ارائه دهد

قیمت های ارائه شده توسط نمایندگی ها به چه مواردی وابسته است و چگونه میتوان تشخیص داد که قیمت های ارائه شده در یک نمایندگی بر پایه نرخ نامه است.

مهمتر از همه این که شما برای چه معضلات و مشکلاتی در زمینه خودروتان میتوانید به نمایندگی مراجعه کنید و بخواهید که به شما خدمات بدهند،

البته برند های مختلف خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه میدهند که بسته به این خدمات، شما میتوانید مشخص کنید که برای چه مواردی میتوانید به نمایندگی مراجعه کرده و در چه مواقعی، شامل حال خدمات نمایندگی نمی شوید.

در این مقاله قصد داریم در کنار بررسی کامل این موضوع که چه خدماتی را نمایندگی باید به شما ارائه دهد و شما در چه زمانی لازم است که به نمایندگی مراجعه کنید، به شما بگوییم که:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

_آیا با شرایط فنی رنو ساندرو و تعمیرات آن آشنایی دارید؟

_ خدمات نمایندگی های خودرو چگونه است؟

_اهمیت توجه به خدمات نمایندگی خودرو شامل چه مواردی می باشد؟

_ در چه مواردی میتوان به نمایندگی تعمیرات رنو مراجعه کرد؟

_نمایندگی رنو چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

_چرا مردم به خدمات پس از فروش اعتماد ندارند؟

_مزایا و خدمات پس از فروش رنو ساندرو شامل چه مواردی هستند؟

_ در مراجعه به نمایندگی تعمیرات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو با ما همراه باشید.

بررسی فنی رنو ساندرو و تعمیرات آن

بررسی فنی رنو ساندرو و تعمیرات آن
بررسی فنی رنو ساندرو و تعمیرات آن

یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار شرکت رنو که شرکتی فرانسوی است، به شمار می رود، رنو ساندرو می باشد.

رنو ساندرو از خانواده ی پلتفرم X90 است. و توانسته دستاورد های زیادی را در بازار های دنیا کسب کند.

این محصول نقاط قوت بسیاری دارد، در اینجا به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • دارای پیشرانه و قدرت گشتاور بالا:

از پیشرانه و پلتفرم X90 بهره می‌برد. این پیشرانه که با کد K4M شناخته می‌شود دارای حجم دقیق ۱۵۹۸ سی‌سی و قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار (در ۵۷۵۰ دور در دقیقه) و گشتاور ۱۴۰ نیوتن در دور پائین (۳۷۵۰ دور در دقیقه) است که این نیرو از طریق یک گیر بکس ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد، واین امر باعث شده این خودرو به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزانه تبدیل شود.

  • فضای مناسب برای سرنشینان:

رنو ساندرو دارای فضای داخلی نسبتا بزرگ، صندلی های نرم و راحت است و می‌توان حین سواری با این ماشین با آرامش خاطر و در عین راحتی از مناظر و سفر خود لذت برد.

  • صندوق عقب:

صندوق عقب:
صندوق عقب:

صندوق عقب این خودرو دارای فضای زیادی است و این یکی دیگر از مزیت‌ های رنو ساندرو به شمار می‌رود.

تا اینجا با مبحث بررسی فنی رنو ساندرو و تعمیرات آن آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو با ما همراه باشید.

خدمات نمایندگی های خودرو چگونه است

خدمات نمایندگی های خودرو چگونه است
خدمات نمایندگی های خودرو چگونه است

اگر تا به حال به نمایندگی های خودرو مراجعه کرده باشید، حتما شاهد بخشی از فعالیت های نمایندگی های خودروساز های مختلف بوده اید، البته هر برندی به لحاظ کاری که برای ارائه خدمات انجام میدهد، نسبت به دیگر برند ها کمی متفاوت است و ممکن است، برخی از برند های خودرو سازی اقدام به ارائه خدماتی کنند که این خدمات را دیگر برند ها ارائه نمی دهند.

شرایط ارائه خدمات هم در خودرو سازی های مختلف متفاوت است. برخی از خودرو سازی ها در جهان گارانتی مادام العمر برای برخی از محصولات خود در نظر می گیرند و دیگر خودرو سازی ها نیز گارانتی بر اساس سال، کیلومتر های پیموده شده و…را در نظر می گیرند

امروزه اگر شما به نمایندگی یک خودرو سازی بروید، اگر نمایندگی تنها عاملیت فروش باشد، می توانید خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین، برخی از برند ها نیز گاها با برگزاری جشنواره ها و یا خدمات مختلف، اقدام به ارائه محصولات خود تحت شرایط به خصوصی میکنند، مانند پرداخت های طولانی یا کوتاه مدت، پرداخت های اقساطی و.، البته این خدمات بیشتر مربوط به عاملیت های فروش میباشد، اما نمایندگی های خودرو، مسئولیت های دیگری را دارند.

برخی از نمایندگی ها با در اختیار داشتن یک فضای به خصوص، اقدام به ارائه خدمات تعمیرات خودرو نیز می کنند که زیر نظر کمپانی و با در اختیار داشتن قطعات اصلی تولید شده توسط کمپانی مورد نظر می باشد.

معمولا شما می توانید از گارانتی خودروی خودتان در مواردی که گارانتی نقض نشده باشد، از خدمات نمایندگی ها بسته به شرایطی که تعیین شده است، به رایگان استفاده کنید. این خدمات رایگان به نوعی خدمات پس از فروش عنوان می شود که شامل گارانتی نیز می باشد.

 گارانتی 40 هزار کیلومتری

برای مثال، برخی از محصولات شرکت رنو ممکن است، گارانتی 40 هزار کیلومتری داشته باشد. به این معنا که شما اگر کیلومتر شمارتان کمتر از 40 هزار کیلومتر بر ساعت، کارکرد نشان دهد، در صورت بروز مشکل میتوانید به نمایندگی مراجعه کرده و خدماتی نظیر تعمیرات و… را از نمایندگی بخواهید.

همچنین، برخی از نمایندگی ها نیز مسئولیت های حقوقی و.. نیز دارند که درکنار خدمات تعمیرات به مشتریان خود ارائه میدهند.

به طورکلی یک نمایندگی خودرو موظف است تا شرایط مندرج در قرار داد مبنی بر خدمات پس از فروش را برای مشتریان فراهم کند

همچنین لازم است که درصورت وجود شرایط گارانتی، خدمات رایگانی که در نظر گرفته شده است، را برای مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین، مراجعه به نمایندگی ها به جهت شرایطی مانند تعمیرات تخصصی، قطعات اصلی و همچنین، عیب یابی صحیح بسیار بهتر از مراجعه به تعمیرگاه های سطح شهر و یا خرید قطعه از فروشندگان قطعات است، چرا که هیچ تضمینی مبنی بر اصالت قطعه و انجام درست تعمیرات خودرو وجود ندارد.

شرکت رنو، یک شرکت بسیار مطرح در زمینه خودرو سازی است که از سال های دور به ارائه خدمات و محصولات خود در ایران می پرداخته است.

این شرکت به عنوان یک برند بزرگ خودرو سازی، نمایندگی ها و عاملیت های مختلفی در سطح کشور دارد که به ارائه خدماتی در زمینه تعمیرات و یا فروش محصولات شرکت رنو می پردازد.

در ادامه بیشتر با خدماتی که یک نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو به مشتریان خود ارائه میدهد آشنا خواهیم شد.

تا اینجا با مبحث خدمات نمایندگی های خودرو چگونه است آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو با ما همراه باشید.

اهمیت توجه به خدمات نمایندگی خودرو

اهمیت توجه به خدمات نمایندگی خودرو
اهمیت توجه به خدمات نمایندگی خودرو

اکثر افراد هنگام خرید خودرو، چندان توجهی به قرار داد و خدمات پس از فروش آن نمی کنند. ممکن است، این مسئله برای شما زمانی که خودروتان به هر دلیلی نیاز به خدمات و تعمیرات داشت، مشکلات بسیاری برای شما به وجود آورد.

همواره باید هنگام خرید خودرو به خدماتی که در قرار داد شما مندرج شده است، توجه داشته باشید.

ممکن است، در زمانی شما نیاز به تعمیرات داشته باشید، یا خودرویی که دریافت می کنید، مشکلاتی داشته باشد که بعدها این مشکلات بیشتر خودش را نمایان کند. در این شرایط مراجعه به نمایندگی جهت انجام تعمیرات و کارهای تخصصی لازم و محسوس است. هنگام مراجعه شما به نمایندگی، اگر شما به گارانتی خودرو خود توجه کرده باشید

و شرایط مندرج در قرارداد را از قبل مطالعه کرده باشید، قطعا می دانید که می توانید از گارانتی خود استفاده کرده و قطعات مورد نیاز خود را به صورت رایگان یا با قیمتی بسیار ارزان دریافت کنید، یا این که گارانتی شامل شما نشده و در این شرایط شما مجبور به مراجعه به تعمیرگاه های سطح شهر و ریسک هایی که در این زمینه وجود دارد، می شوید.

در نظر داشته باشید که عکس این قضیه نیز وجود دارد. شما باید هنگام دریافت خودرو به مفاد درج شده در رابطه با گارانتی و خدماتی که می توانید از نمایندگی بخواهید آشنایی و توجه کافی داشته باشید. ممکن است، خودروتان دچار مشکلاتی شود که برای رفع این مشکلات بخواهید به نمایندگی های سطح شهر مراجعه کنید.

قطعات غیر اصلی و یا چینی

در این موارد معمولا مشکلی که ایجاد می شود، ارائه قطعات غیر اصلی و یا چینی برای خودروتان است.

این قطعات عمرکافی ندارند و باز مجدد خودروی شما دچار مشکلات فنی می شود و باید برای رفع آن به تعمیرگاه مراجعه کنید.

اگر نگاهی به این سیکل بیاندازید، متوجه می شوید که هزینه تمام شده نهایی برای شما پس از چند دوره مراجعه به نمایندگی و تامین قطعات بسیار زیاد است.

از طرفی معمولا تعمیرگاه های سطح شهر ممکن است، آشنایی و آگاهی کافی نسبت به نحوه کار خودرو شما نداشته باشند و یا تخصص کافی برای تعمیرات خودرو، به خصوص خودرو های شرکت رنو که خودرو خارجی محسوب میشود، نداشته باشند و این مسئله باعث مشکلاتی می شود که در آینده بیشتر خودش را نمایان می کند.

معمولا تعمیرات غیر تخصصی و غیر اصولی از مهمترین مسائلی است که پس از مدتی می تواند هزینه های سنگینی برای شما به همراه داشته باشد.

اما اگر شما از شرایط و مفاد قرارداد خود آگاه بوده و به این موارد اهمیت می دادید، می توانستید برای حل مشکل خود به نمایندگی ها و تعمیرات تخصصی نمایندگی ها مراجعه کرده و در نهایت خدمات خود را از آن ها به رایگان یا با قیمتی بسیار ارزان تر و کاری به مراتب تخصصی تر بخواهید.

نمایندگی ها معمولا ملزم به ارائه قطعات اصلی برای خودرو شما هستند و اگر نمایندگی تعمیرات مجاز باشد، می تواند قطعات خودروی شما را به صورت فابریک در اختیارتان قرار داده و شما نگرانی از بابت تامین قطعات نخواهید داشت.

دریافت خدمات بسیار تخصصی

دریافت خدمات بسیار تخصصی
دریافت خدمات بسیار تخصصی

از طرفی به دلیل آشنایی پرسنل تعمیرات نمایندگی خودرو، به خصوص شرکت خودرو سازی رنو، می توانیم شاهد دریافت خدمات بسیار تخصصی تر نسبت به تعمیرگاه های سطح شهر باشیم که به مراتب می تواند هزینه نهایی شما را پایین آورده و نیاز مراجعه مجدد به تعمیرگاه را مرتفع کند.

بهتر است، نگاهی هم به بحث هزینه ها داشته باشیم. معمولا هزینه نهایی برای انجام تعمیرات در سطح شهر بسیار بیشتر است.

این موضوع می تواند به پایبند نبودن تعمیرگاه ها به نرخ نامه ها و مصوبات باشد و از طرفی، میزان دستمزدی که تحت عنوان اجرت دریافت می شود، هم معمولا توسط خود تعمیرکار مشخص شده و گاها بسته به کاری که انجام داده اند، ممکن است، بسیار بیشتر از میزان عرف و مجاز در نرخ نامه ها باشد.

هزینه ارائه قطعات هم به مراتب می تواند بیشتر باشد و این مسئله درکنار این موضوع که شما از اصالت قطعه اطلاعی ندارید، باعث میشود که هزینه های به مراتب بیشتری بر شما تحمیل شود.

پایبند بودن به مقررات و نرخ نامه های تعیین شده توسط دولت

اما نمایندگی های مجاز تعمیرات رنو، به دلیل پایبند بودن به مقررات و نرخ نامه های تعیین شده توسط دولت، موظف به ارائه خدمات خود در حد هزینه های تعیین شده هستند و از این جهت، شما خدماتی را که از نمایندگی های مجاز دریافت می کنید، به مراتب خدمات ارزان تر و کم هزینه تری نسبت به تعمیرگاه های سطح شهر هستند.

از طرفی به دلیل عاملیت فروش بودن و نمایندگی مجاز قطعات بودن، دریافت خدماتی نظیر تامین قطعات توسط نمایندگی ها با هزینه بسیار کمتر و ضمانت بیشتری برای اصالت کالا همراه خواهد بود.

به طور کلی با یک مقایسه جامع میان خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها و خدماتی که توسط تعمیرگاه های سطح شهر ارائه می شود، میتوان به این نتیجه کلی رسید که حتی اگر قصد استفاده از گارانتی خود را ندارید، یا مدت زمان استفاده از آن به اتمام رسیده است، باز هم برای انجام تعمیرات مراجعه به نمایندگی های مجاز برای شما به صرفه تر و با تضمین بیشتری همراه است.

در چه مواردی میتوان به نمایندگی تعمیرات رنو مراجعه کرد؟

در چه مواردی میتوان به نمایندگی تعمیرات رنو مراجعه کرد؟
در چه مواردی میتوان به نمایندگی تعمیرات رنو مراجعه کرد؟

موارد بسیاری است که شما می توانید در صورت مواجهه با هرکدام به نمایندگی های مجاز تعمیرات رنو مراجعه کنید. این موارد بیشتر شامل مشکلاتی است که در کار با خودرو ایجاد می شود و یا مربوط به سرویس های دوره ای است.

خودرو رنو ساندرو، یک خودرو کاملا به روز بوده است و قطعا نیازمند خدمات دوره ای است و لازم است که برای مواردی مانند شارژ باطری، سرویس های دوره ای مختلف و… به نمایندگی های تعمیرات رنو مراجعه کنید.

اگر شما دارنده یک خودرو رنو ساندرو هستید، لازم است که جهت مواردی مانند شارژ باطری، هر سه ماه به مدت 6 ساعت به شارژ باطری اقدام کنید. برای این مورد لازم است که حتما به نمایندگی ها و خدمات تعمیرات خودرو مراجعه کنید.

از طرفی، اگر خودرو شما به هردلیلی دچار مشکل شود، بهتر است، با استفاده از خودرو بر، ماشین خود را به نمایندگی های مجاز رنو برده و از تعمیرات تخصصی برخوردار شوید.

شاید خودرو شما پس از مدتی اقدام به روشن کردن چراغ چک کند. این چراغ در خودرو های رنو تعبیه شده است تا در صورت بروز مشکل در سیستم فنی خودرو، به شما اخطار بدهد.

این اخطار به این معنی است که شما بهتر است، سریعا به نمایندگی های مجاز تعمیرات رنو ساندرو مراجعه کرده و اقدام به چکاپ کامل خودرو خود کنید.

ممکن است که شما در هنگام استفاده از خودرو، در شرایطی باشید که در ترافیک های طولانی، سر بالایی ها و شرایط سخت که استهلاک خودرو را بالا می برد از ماشین خود استفاده کنید.

در این شرایط هم لازم است که فاصله مراجعه به نمایندگی برای انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای خود را کاهش داده تا از آسیب رساندن به سیستم فنی خودرو جلوگیری کنید.

موارد درج شده در دفترچه راهنمای خودرو را با دقت مطالعه کنید

حتما موارد درج شده در دفترچه راهنمای خودرو را به درستی و با دقت مطالعه کرده و به مواردی که برای بالاتر بردن کارایی و ایمنی خودرو و همچنین، کاهش استهلاک آن بیان شده است، توجه کنید. همچنین، شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی به نمایندگی های خودرو سازی رنو مراجعه کرده و از خدمات مشاوره آن ها استفاده کنید.

حتما جهت اطمینان کافی از خدمات تخصصی، قطعات اصلی و بهتر بودن سرویس های دوره ای خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و از آن ها مدارکی مانند فاکتور را در ازای خدماتی که ارائه داده اند، دریافت کنید.

به طور کلی، برای دریافت کلیه خدمات مندرج در قرار داد که شامل خدمات پس از فروش رنو ساندرو می شود، می توانید به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کرده و به دریافت قطعات و خدمات تعمیرات تخصصی خودروی خود مبادرت کنید.

بدیهی است که مشکلاتی که در پی مراجعه به تعمیرگاه های سطح شهر برای خودروی شما پیش می آید، از دایره اختیارات و مسئولیت های نمایندگی خارج بوده و هرگونه مشکلی که برای خودرو شما در نتیجه مراجعه به این تعمیرگاه ها پیش آید، بر عهده شما خواهد بود.

تا اینجا با مبحث در چه مواردی میتوان به نمایندگی تعمیرات رنو مراجعه کرد؟ آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو با ما همراه باشید.

نمایندگی رنو چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

نمایندگی رنو چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟
نمایندگی رنو چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

شرکت رنو و خودروهای آن، شرکتی نام آشنا برای ایرانیان است که در طول سال های گذشته خودروهای مختلفی را در ایران عرضه کرده و به ارائه خدمات پس از فروش در این زمینه به مشتریان خود در ایران می پردازد.

نمایندگی های رنو کلیه خدماتی را که شامل تعمیرات تخصصی خودرو شما می شود را به شما ارائه داده و از طرفی، مواردی مانند تامین قطعات و خدمات مرتبط را نیز برای شما فراهم می کند.

مشتریان شرکت رنو می دانند که تعمیرات این خودرو به صورت کاملا تخصصی می تواند در کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات تاثیر گذار باشد و همچنین، ضمانت اصالت قطعات هم در این تعمیرگاه ها بسیار بیشتر و معتبر تر خواهد بود.

تعمیرات تضمینی

تعمیرات تضمینی
تعمیرات تضمینی

طبیعتا تعمیرات تضمینی مسئله ای است که معمولا توسط تعمیرکاران سطح شهر برای شما انجام نمی شود و معمولا تضمینی در رابطه با عملکرد و یا اصالت قطعات خود به مشتریان نمی دهند

ولی در تعمیرگاه های مجاز، شما با دریافت فاکتور از بابت هزینه های انجام تعمیرات، ضمانت دریافت می کنید و همچنین، اگر قطعات شما اصالت کافی نداشته باشد و یا طول عمر آن در شرایطی که از آن به درستی استفاده شده باشد، کاهش یابد، برعهده نمایندگی خواهد بود.

از طرفی، تعمیرات تخصصی ما به دلیل آشنایی کامل نسبت به سیستم فنی خودروهای رنو، کاملا بدون مشکل خواهد بود و به صورت کاملا اصولی و صحیح به تعمیرات خودرو رنو شما مبادرت می ورزیم.

همچنین، نمایندگی های مجاز رنو، کلیه خدمات مربوط به سرویس های دوره ای، تعویض روغن، شارژ باطری و… را برای شما انجام داده و شما می توانید از سرویس کامل و تخصصی خودروتان اطمینان کافی و کامل داشته باشید.

همچنین، درصورتی که به استفاده از خودرو های رنو آشنایی کافی ندارید، می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا از مشاوره، آشنایی کامل و همچنین پاسخ سوالات تخصصی در رابطه با خودروهای رنو و نحوه کارکرد آن ها بهره مند شوید.

مشاوران و تعمیرکاران نمایندگی های رنو همواره آماده پاسخ گویی و مشاوره در رابطه با کلیه خدمات مرتبط با خودرو رنو شما هستند و شما می توانید جهت انجام هرگونه تعمیرات و یا تغییرات در خودروتان، با مشاوران نمایندگی رنو در ارتباط باشید.

همچنین شما می توانید برای آگاهی یافتن از برند ها و شرایط توصیه شده برای تعویض روغن های خودرو، ضد یخ ها، فیلتر ها و… با مشاوران نمایندگی در تماس بوده و از برند ها و شرایط توصیه شده توسط نمایندگی برای خرید و استفاده از روغن ها و فیلتر های خودروتان استفاده کنید.

چرا مردم به خدمات پس از فروش اعتماد ندارند؟

چرا مردم به خدمات پس از فروش اعتماد ندارند؟
چرا مردم به خدمات پس از فروش اعتماد ندارند؟

به طور کلی نمایندگی های غیر مجاز تعمیرات خودرو گاها ممکن است، در ارائه خدمات خود به مشتریان کوتاهی هایی داشته باشند که این موارد می تواند تاثیر منفی در ذهن مشتریان داشته باشد،

البته هدف از بیان این مطلب در این مقاله، بررسی برخی از مشکلاتی است که با مراجعه کردن به نمایندگی های غیر مجاز یا تعمیرگاه های سطح شهر ممکن است، برای مشتریان ایجاد شود.

اولین دغدغه ی هر مشتری بعد از خرید یک ماشین، خدمات پس از فروش آن است که چطور و چگونه پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

شرکت هایی که خدمات پس از فروش بالقوه‌ و بالفعلی دارند، در میان دیگر شرکتها از متقاضیان و طرفداران بیشتری برخوردار هستند.اما هیچ خریداری هم گمان نمی برد که بلا فاصله بعد از خرید به این خدمات نیازمند شوند.

خدمات پس از فروش خودروها به طور معمول، دو سال یا 40 هزار کیلومتر است. در این دو سال عیب و ایراد هایی که خودرو دچار آن می‌شود طبق قراردادی که بین خریدار و فروشنده امضا شده، با فروشنده است، اما این موضوع در حد یک نوشته و آرمان باقی می‌ماند.

اما این مشکلات را باید از زبان کسانی شنید که به نوعی درگیر این گیر و دار های خدمات پس از فروش شدند.

گاهی افراد بعد از مراجعه به نمایندگی ها تازه متوجه می شوند که مشکلشان شامل گارانتی یا خدمات پس از فروش نمی شود. و یا این که بخشی از آن شامل گارانتی و برای بخشی دیگر باید هزینه بپردازند.

خدمات پس از فروش بی کیفیت

برخی شرکتها خدمات پس از فروشی که ارائه می دهند چندان مناسب و با کیفیت نیست و گاها به جای حل مشکل آن را تشدید می کنند.

اکثرا قطعاتی که ممکن است، نیاز به تعویض داشته باشند، در انبار خدمات پس از فروش نیست و حتی برای تامین آن نیز به سرعت اقدام نمی کنند و حتی کمترین زمانی که ممکن است، قطعه مورد نظر تامین شود، دو هفته است.

گاهی افرادی که در حکم کارشناس در شرکتهای خدمات پس از فروش هستند، قادر به تشخیص درست مشکل نیستند و با راهکار های اشتباه باعث می شوند تا افردا مراجعه کننده به تعمیرگاه های عادی و خارج از خدمات مراجعه کنند.

ممکن است، تمام مشکلات خودرو را مربوط به قطعات تقلبی بدانند.

رفتار نامناسب برخی از کارکنان تعمیرگاه ها با مراجعه کننده اغلب به خاطر خدمات رایگانی که به آنها می دهند نیز یکی از موارد قابل ذکر است.

نداشتن تعهد در برابر خدماتی که انجام می دهند و صرفا انجام دادن آنها.

همه ی موارد فوق به نوعی تاثیر گذار است، در این که مردم اعتماد خود را به این شرکتها و خدمات آنها از دست بدهند.

و اغلب افراد بدون حتی یک بار مراجعه به این شرکتها به تعمیرگا های مورد اعتماد خود مراجعه می‌کنند که اطمینان بیشتری به آنها دارند.

مزایا و خدمات پس از فروش رنو ساندرو

مزایا و خدمات پس از فروش رنو ساندرو
مزایا و خدمات پس از فروش رنو ساندرو

یکی از شرکت هایی که میتوان به خدمات پس از فروش آن اطمینان داشت و اغلب مشکلاتی که دیگر شرکتها درگیر آن هستند، را ندارد، شرکت رنو است.

خریداران محصول رنو ساندرو بعد از خرید می توانند با اطمینان به این خدمات، هرگاه به مشکلی برخوردند به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند تا مشکلشان در اسرع وقت پیگیری و برطرف شود.

میتوان این رضایت و حس خشنودی را از زبان کسانی شنید که تا به حال از این شرکت محصولی خریداری کرده و یا به نوعی با آن سر و کار داشته اند.

قریب به 70 درصد افراد مراجعه کننده از این خدمات راضی بوده و اظهار داشته اند که مشکلشان به درستی شناسایی و برطرف شده است.

استفاده کردن از خدمات نمایندگی های مجاز تعمیرات رنو ساندرو، با مزایای بسیاری برای شما همراه است که درادامه به برخی از این مزایای اشاره می کنیم.

امیدواریم تا اینجا از خواندن مقاله نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

از مزیت‌های خدمات پس از فروش رنو ساندرو:

از مزیت‌های خدمات پس از فروش رنو ساندرو:
از مزیت‌های خدمات پس از فروش رنو ساندرو:
  • این خدمات با تعهد به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه می شود در واقع اگر شخص مراجعه کننده احساس نارضایتی داشت و گمان کرد که مشکل به درستی حل نشده. مسؤلان و کارشناسان این شرکت، دوباره مشکل را چک کرده و اگر در آن خطایی انجام داده باشند، آن را اصلاح خواهند کرد.
  • کارشناسان خبره و کار بلدی که این شرکت به استخدام خود درآورده سبب شده تا مشکلات اشخاص مراجعه کننده به درستی تشخیص داده شود تا از مراجعه این اشخاص به تعمیرگاهای سطح شهر خودشان جلوگیری کنند.
  • رفتار مناسب و درست با ارباب رجوع ها و نحوه صحیح پاسخگویی به سوالات و دغدغه های آنان و حل درست و دقیق مشکلشان.
  • اگر قطعه ای مورد نیاز باشد، برای تعمیر یا جایگزینی،این خدمات در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن قطعه مورد نیاز را فراهم و جایگزین می‌کنند.
  • اغلب مشکلاتی که افراد برای حل آنها به این شرکت مراجعه می‌کنند، جزء خدمات پس از فروش به شمار می‌آید و حتی اگر در مجموعه این خدمات نیز قرار نگیرد،با راهنمایی درست کارشناسان، مشکل افراد برطرف خواهد شد.

این شرکت در تمام خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، سعی دارد تا مشکل پیش آمده را به نحو صحیح حل کند و از به وجود آمدن مشکل جدید جلوگیری کند.

تا اینجا با مبحث مزایا و خدمات پس از فروش رنو ساندرو آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو با ما همراه باشید.

در مراجعه به نمایندگی تعمیرات به چه نکاتی توجه کنیم؟

در مراجعه به نمایندگی تعمیرات به چه نکاتی توجه کنیم؟
در مراجعه به نمایندگی تعمیرات به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیرات خودرو، از قرار داد شما و مفاد درج شده در آن و مسئولیت هایی که نمایندگی در مقابل تعمیرات خودرو شما دارد، اطلاعات کافی کسب کنید.

همواره در نظر داشته باشید، گارانتی خودرو شما ممکن است، به صورت سالانه یا به صورت کیلومتر شمار باشد، نوع گارانتی و مدت و میزان آن را همواره در نظر داشته باشید تا بتوانید از خدمات تعمیرات خودروتان به خوبی استفاده کنید.

حتما پیش از انجام تعمیرات از عیب یابی تخصصی خودروتان در نمایندگی مطلع شوید تا ایرادات خودرو شما به درستی تشخیص داده شده و برطرف شوند.

در نظر داشته باشید که کلیه قطعات و خدماتی که نمایندگی جهت تعمیرات خودرو به شا ارائه میدهد باید اصالت لازم را داشته باشد و همچنین، به لحاظ تخصصی نیز باید جهت تعمیر خودرو شما اطلاعات کافی داشته باشند.

شما در حال خواندن پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو هستید.

حتما از تست کردن و بررسی مشکل خودروتان غافل نشوید

حتما از تست کردن و بررسی مشکل خودروتان غافل نشوید
حتما از تست کردن و بررسی مشکل خودروتان غافل نشوید

حتما از تست کردن و بررسی مشکل خودروتان غافل نشوید و تا جایی که امکان دارد، در حضور کارشناسان تعمیرات انجام شده برروی خودروتان را آزمایش کرده و از درستی آن مطمئن باشید.

سعی کنید، بابت هزینه های انجام شده در نمایندگی، فاکتور دریافت کرده و از نمایندگی بخواهید که آن را حتما مهر و امضا کرده باشند. هزینه های انجام شده در نمایندگی تعمیرات هم لازم است که حتما منطبق با نرخ نامه و شرایط مندرج در آن باشد، پس مراقب دریافت هزینه های اضافی باشید.

شما می توانید انتظار برخورد مناسب را از سوی کارکنان و کارشناسان نمایندگی داشته باشید و درصورت هرگونه مشکل، موارد را به شرکت اطلاع داده تا در اولین فرصت رسیدگی لازم انجام شود.

به طور کلی نمایندگی تعمیرات خودرو رنو همواره در تلاش بوده تا موارد و مشکلات گفته شده از دغدغه های مشتریان نباشد و بهترین و ارزنده ترین خدمات خود را با هزینه های قطعی و تایید شده خدمت مشتریان خود ارائه دهد.

از حقیقی بودن نمایندگی و مجوز های آن اطمینان کامل کسب کنید

از حقیقی بودن نمایندگی و مجوز های آن اطمینان کامل کسب کنید
از حقیقی بودن نمایندگی و مجوز های آن اطمینان کامل کسب کنید

همچنین، پیش از مراجعه به نمایندگی، از حقیقی بودن نمایندگی و مجوز های آن اطمینان کامل کسب کنید تا به تعمیرگاه های غیر مجاز خودرو کار تعمیرات خود را نسپارید.

توجه داشته باشید، قطعاتی را که نمایندگی برای شما تامین می کند، باید مورد تایید و ترجیحا از طرف خود نمایندگی تعمیرات برای شما تامین شود.

در صورتی که از فروشگاه های قطعات یدکی اقدام به تامین قطعات برای خودروتان می کنید، ممکن است، قطعات مورد تایید کمپانی نبوده و در ادامه مشکلاتی را برای شما به وجود آورده یا هزینه های دوباره بر شما تحمیل شود.

همواره استفاده از خدماتی که از سوی نمایندگی های تعمیرات مجاز به مشتریان ارائه می شود، می تواند برای شما به صرفه تر و قابل اطمینان تر از خدماتی باشد که از فروشگاه ها و عاملیت های غیر مجاز دریافت می کنید.

این مسئله که قطعات یدکی تقلبی و تعمیرات غیر تخصصی می تواند در آینده به خودرو شما و نحوه کارکرد آن و همچنین، کیفیت کار و قطعات دیگر آن آسیب وارد کند، کاملا روشن و غیر قابل اجتناب است.

پس همواره سعی کنید، برای تعمیرات خودروتان، به خصوص تعمیرات تخصصی رنو ساندرو، به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز مراجعه کرده تا خدمات کاملا مطمئن و ارزانتر را دریافت کنید.

از اینکه تا پایان مقاله نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست نمایندگی تعمیرات رنو ساندرو نهابت بهره را برده باشید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *