مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ

09120647344

تولید محتوا

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

امروز با موضوع بسیار مهم تولید محتوا با شما هستیم.

بازاریابی محتوایی چیست؟

یک محتوای خوب باید هسته بازاریابی شما باشد.

بازاریابی سنتی در حال حاضر کم‌تر و کم‌ اثرتر می‌شود.

به عنوان یک بازاریاب که به آینده فکر می‌کند، می‌دانید که باید روش بهتری وجود داشته باشد.

اما این روش چیست؟

به نظر من تولید محتوای هدفمند یکی از موثرترین روش های بازاریابی است.

در واقع چیزی که امروز به ان بازاریابی محتوایی می گویند.

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع مطالب ارزشمند، مرتبط، و سازگار برای جذب و حفظ مخاطبان کاملا تعریف‌شده و در نهایت منجر به اقدام سودآور مشتری می‌شود.
به جای به مشتری انداختن محصولات و یا خدمات شما، شما محتوای حقیقی و مفیدی را به مشتریان خود ارائه می‌کنید تا به آن‌ها کمک کند تا مسائل آن‌ها را حل کنند.

بازاریابی و تولید محتوا توسط برند های پیشرو به کار می‌رود.

تحقیقات سالانه ما نشان می‌دهد که اکثر بازاریابان از بازاریابی محتوی استفاده می‌کنند.

در حقیقت، توسط بسیاری از سازمان‌های برجسته در جهان استفاده می‌شود، از جمله  مایکروسافت، سیستم‌های سیسکو، و جان دییر اند.

همچنین توسط شرکت‌های کوچک و فروشگاه‌های یک نفره در سراسر دنیا اجرا و اجرا می‌شود. چرا؟ چون کار می‌کند.

البته لازم به ذکر است که بسیاری از برندها و سایت های بزرگ ایران از جمله شرکت های بزرگ هواپیمایی و دی جی کالا و ایمالز نیست این روش یعنی تولید محتوای هدفمند را پیش گرفته اند.

بازاریابی و تولید محتوا توسط برند های پیشرو به کار می‌رود.
بازاریابی و تولید محتوا توسط برند های پیشرو به کار می‌رود.

صرف‌نظر از نوع تاکتیک‌های بازاریابی که از آن استفاده می‌کنید، بازاریابی محتوی باید بخشی از فرآیند شما باشد، نه چیزی جداگانه.

محتوای با کیفیت بخشی از تمام اشکال بازاریابی است:

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوا قبل از استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما مطرح می‌شود.
SEO: موتورهای جستجو برای کسب و کارهایی که کیفیت، محتوای سازگار را منتشر می‌کنند، پاداش می‌دهند.
روابط‌عمومی: استراتژی‌های روابط‌عمومی موفق می‌توانند به مسایل مربوط به خوانندگان توجه کنند، نه کسب‌وکار آن‌ها.
بازاریابی ورودی: محتوا یک درب به دنیای مارکت شماست.
استراتژی محتوا: استراتژی محتوا بخشی از استراتژی‌های بازاریابی محتوای استراتژی است.

تولید محتوای هدفمند در ایران

در ایران این صنعت مثل خیلی چیزهای دیگر اول خودش آمد و بعد فرهنگش.

به همین دلیل عده ای دست به کار شدند اما نه آن طور که صحیح و درست باشد.

برای مثال همین الان شرکت هایی هستند که برای شما ده ها مقاله تولید می کنند.

اما همه انها یک ضعف دارند.

تولید محتوا در ایران
تولید محتوا در ایران

ضعف همه آنها این است که بدون استراتژی فقط محتوا تولید میکنند.

در واقع تا امروز تنها تیم ایرانی که با استراتژی محتوای هدفمند تولید میکند تیم هشت است.

این تیم با آنالیز دقیق مارکت و رقبای شما اقدام به تولید محتوای هدفمند می کنند و نتیجه را هم تضمین میکنند.

خوب تضمین نتیجه تا حدی خیال آدم را راحت میکند که حداقل کارشان را بلد هستند.

البته این نکته را هم بگویم که برای بعضی سایت های خودم از خدمات این تیم استفاده کردم که تا 90 درصد راضی بودم و نتیجه گرفتم.

خوب در ایران همین که نتیجه بگیری و البته وصد البته پولت را نخورند یک برد بزرگ به دست آورده ای.

اما در خارج از ایران تیم های محتوا بسیار حرفه ای تر عمل میکنند و بعضا برای محتواها چندین ویدیو و تصویر وپادکست نیز قرار می دهند که این به دو دلیل است.

اول اینکه رقابت در آن طرف بسیار بالاست و باید نمره سئوی صفحه بالاباشد.

و دلیل دوم اینکه این عناصر باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت و همچنین کاهش بانس ریت می شود.

استراتژی  محتوا

البته نکته بسیار مهم همان استراتژی محتواست.

اگر استراتژی انتخاب عنوان شما غلط باشد حتما شکست خواهید خورد و بهتر است از اول کسی یا تیمی را انتخاب کنید که تجربه کافی در استراتژی محتوا داشته باشد.

پیشنهاد ما همان تیم هشت است.

 

 

More to explorer

دیوار اهواز

دیوار اهواز

امروز با بررسی نکات بسیار مهمی در مورد دیوار اهواز با شما خواهیم بود.  اپلیکیشن دیوار اهواز اپلیکیشن دیوار یک سایت و

سناریو نویسی

سناریو نویسی

در این مقاله به بررسی سناریو نویسی پرداخته می شود. در این راستا سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ

بهترین کتاب مدیریت زمان

بهترین کتاب مدیریت زمان

امروز با معرفی بهترین کتاب مدیریت زمان با شما خواهیم بود. مدیریت زمان در عصر جدید برای دستیابی به موفقیت در کم‌ترین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *