بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران

بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران

در این پست قصد داریم به بررسی موضوع بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران بپردازیم، در تعمیرگاه تندر 90 در تهران خدمات زیادی ارائه می شود و تعمیر کاران برای رفاه حال مشتریان به محل مورد نظر مراجعه می کنند تا به مشکل رسیدگی نمایند.

اصلاح گیر بکس، عوض کردن بلبرینگ تایر جلو، عوض کردن لنت های عقب و غیره جزء خدمات ارائه شده در تعمیرگاه ال ۹۰ می باشد.

اگر در رابطه با بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران سؤالی دارید، پس از مطالعه کردن این مقاله می توانید پاسخ خود را به دست آورید.

  1. در تعمیرگاه تندر 90 در تهران چه خدماتی ارائه می شود؟
  2. یک تعمیرکار حرفه ای تندر ۹۰ دارای چه ویژگی هایی است؟
  3. هزینه آموزش مهارت های خودرویی چقدر است؟
  4. در انتخاب دوره های آموزشی مکانیکی باید چه مواردی را مورد توجه قرار بدهیم؟
  5. از چه طریقی می توانیم به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم؟
  6. برای این که به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم، باید چه مهارت هایی را کسب کنیم؟
  7. برای کسب مجوز راه اندازی تعمیرگاه باید چه مدارکی را به صنف ارائه بدهیم؟
  8. جایی که به ‌عنوان تعمیرگاه انتخاب کرده ایم باید چه ویژگی داشته باشد؟
  9. برای این که تعمیرگاه تندر ۹۰ به یک تعمیرگاه تخصصی و با پرستیژ کاری بالا تبدیل شود، چه کارهایی را باید انجام دهیم؟
  10. مکانیک حرفه ای تندر 90 چه خصوصیاتی دارد؟
  11. کسانی که مالک خودروی تندر 90 هستند، باید به چه تعمیر کاری رجوع کنند؟
  12. چه عواملی در جذب مشتریان بیشتر نقش بسیار مهمی دارد؟
  13. در تعمیرگاه باید چه نکاتی رعایت شود؟
  14. مقررات اختصاصی ایمنی تعمیرگاه شامل چه مواردی است؟
  15. تعمیر خودرو در محل مورد نظر دارای چه مزایایی است؟

 

در تعمیرگاه تندر 90 در تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

در تعمیرگاه تندر 90 در تهران چه خدماتی ارائه می شود؟
در تعمیرگاه تندر 90 در تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

همان طور که در مطلب بالا اشاره شد خدمات بسیار زیادی در تعمیر گاه ال ۹۰ به کاربران ارائه می شود، از جمله آن ها به شرح زیر می باشد؛

  • انژکتور تندر ۹۰ راتمیزمی کنند.
  • گیر بکس تندر ۹۰ در صورت لزوم تعمیر یا تعویض می شود.
  • بلبرینگ تایر جلو عوض می شود.
  • لوله ای که در موتور ماشین قرار دارد، به نام سر سیلندر را اصلاح می کنند.
  • کمک فنر جلوی دستگاه را عوض می کنند.
  • سیم کشی ها و شمع ها عوض می شوند.
  • جلوبندی اتومبیل تعمیر خواهد شد.
  • لنت های جلو را عوض می کنند.
  • واتر پمپ عوض می شود.
  • فیلتر بنزین و کابین عوض می شود.
  • موتور اتومبیل تعمیر خواهد شد.
  • در تعمیرگاه تندر ۹۰ واشر سر سیلندر عوض می شود و در صورت لزوم خود سر سیلندر را تعمیر می کنند.

سرویس مرحله ای ال ۹۰ جزء امور الزامی است و باید بر اساس کیلومتر مشخص شده که توسط شرکت تولید کننده اعلام می گردد، انجام شود.

در واقع کسانی که مالک خودروی تندر۹۰ هستند، پس از مدت زمانی باید برای سرویس اتومبیل که شامل ارزیابی جلو بندی، بررسی مواد داخل اتومبیل مثل روغن و غیره به تعمیرگاه مراجعه کنند.

یک تعمیرکار حرفه ای تندر ۹۰ دارای چه ویژگی هایی است؟

یک تعمیرکار حرفه ای تندر ۹۰ دارای چه ویژگی هایی است؟
یک تعمیرکار حرفه ای تندر ۹۰ دارای چه ویژگی هایی است؟

از جمله ویژگی هایی که یک تعمیرکار با تجربه و ماهر باید داشته باشد، به شرح زیر است؛

اساس نخست سرویس دهی مناسب به کاربران در تعمیرگاه تندر ۹۰ این است که تعمیرکار لباس مناسب کار و تمیز بپوشد، همچنین پوشیدن وسایل عایق مثل دستکش، کفش و کلاه لزوم انجام کار است، زیرا با کمک این وسایل تعمیر خودرو با ایمنی زیادی انجام می شود، برای ارائه خدمات پروسه و روند ها باید طبق یک برنامه مناسب پیش برود، همچنین وسایل و اطلاعات لازم را داشته باشد.

اولویت کار را باید ایمنی قرار بدهید به همین دلیل از وسایل به خصوص و مجهز استفاده نمایید، توجه داشته باشید، محلی که تعمیرات در آن انجام می شود دارای مواد شعله ور است، به همین دلیل باید در نگهداری آنها دقت زیادی به کار ببرید.

برای این که کار را در مدت زمان کوتاهی و صحیح انجام بدهید باید یادگیری ها و راهنماهای دقیق تعمیرات، وسایل ها و شیوه های استاندارد را در امور خود به کار ببرید،

یک تعمیرکار خوب باید در زمان وعده داده شده کار را تحویل بدهد

یک تعمیرکار خوب باید در زمان وعده داده شده کار را تحویل بدهد و بر اساس زمانی که وعده داده آن را به اتمام برساند، در صورتی که احتیاج به مدت زمان بیشتری برای تعمیر است، باید قبل از آن با مشتری تماس بگیرد و دلیل کار را بگوید.

بعد از پایان کار باید روند و پروسه را مورد ارزیابی قرار بدهد و از انجام صحیح و دقیق کارها اطمینان حاصل نماید، سپس اتومبیل را برای تحویل به مشتری آماده کند.

وسیله های تعویض شده و قدیمی را به مشتری نشان بدهد و در رابطه با مشکلات آن اطلاعاتی را به مشتری بدهد.

تمامی کارها باید استاندارد و ایده آل صورت بگیرد، همچنین برای امور خود گزارشی را درج کنید.

هزینه آموزش مهارت های خودرویی چقدر است؟

هزینه آموزش مهارت های خودرویی چقدر است؟
هزینه آموزش مهارت های خودرویی چقدر است؟

برای وارد شدن به عرصه تعمیرکاری باید روندی را طی کنید، بر اساس سابقه بهترین شیوه برای آموزش حرفه ای تعمیرات خودرو شاگردی است، به همین دلیل تمامی کسانی که علاقه به این کار دارند، باید قبل از آن مرحله شاگردی را طی کنند تا بتوانند به یک تعمیرکار حرفه‌ ای و باتجربه تبدیل شوند،

در واقع هزینه یادگیری های تعمیرات خودرو بستگی به عوامل گوناگونی دارد، اما این رشته دارای کار های عملی زیادی است، به همین دلیل نیاز به هزینه زیادی دارد.

تحصیل در رشته های مربوط به تعمیر کاری که شامل مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو سازی و… است، در مقاطع و مراکز گوناگونی امکان پذیر می باشد، برای افرادی که حوصله گذراندن مقاطع را در مراکز گوناگون ندارند، می‌توانند در مقاطع فنی حرفه ای شرکت کنند، این دوره ها از سوی مراکز فنی حرفه ‌ای گوناگونی ارائه می شود، همچنین طول ترم و هزینه آنها با یکدیگر فرق دارد.

در انتخاب دوره های آموزشی مکانیکی باید چه مواردی را مورد توجه قرار بدهیم؟

در انتخاب دوره های آموزشی مکانیکی باید چه مواردی را مورد توجه قرار بدهیم؟
در انتخاب دوره های آموزشی مکانیکی باید چه مواردی را مورد توجه قرار بدهیم؟

در انتخاب ترم ها باید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید و تنها به قیمت آن توجه نکنید، زیرا در دوره هایی که هزینه کمتر است، به جزئیات زیاد دقت نمی شود،

بنابراین کیفیت دوره های عملی کاهش پیدا می کند، با توجه به موضوعی که گفته شد باید دوره‌های مهارت‌ آموزی را طوری انتخاب کنید که تجربه اساتید، سرفصل هایی که ارائه می شود و نکات همچنین یاددهی مطالبی که به روز هستند، با کیفیت بالایی باشند

لذا باید این موضوعات را مورد توجه قرار بدهید، چرا که اگر مقطعی قیمت کمتری داشته باشد، یا به صورت رایگان ارائه شود، ممکن است، اساتید به مطالب مهم و جزئیات در آن نپردازند.

به عنوان مثال ترم هایی که مربوط به موتور و قطعات آن است، باید کار به صورت عملی انجام داده شود تا کار آموز با تمرینات زیاد با وسایل و روند کار آشنا شود، بنابراین به مدت زمان زیادی برای درک این موضوع نیاز است و موجب افزایش هزینه می شود.

اجرای تعمیرگاه و پرداختن به کسب و کار، خدمات فنی اتومبیل از اهمیت زیادی برخوردار است

اجرای تعمیرگاه و پرداختن به کسب و کار، خدمات فنی اتومبیل و یادگیری مهارت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید شاگردی را طی کنید و در رابطه با قطعات و تعمیرات خودروها اطلاعات زیادی را به دست آورید،

مراحل بعدی که جهت راه اندازی کسب و کار و به دست آوردن سرمایه است کسب پروانه کار می باشد که برای اخذ تأییدیه لازم است و با داشتن مدرک تحصیلی خود یا مدرک فنی حرفه ای، همچنین ارائه سند های شخصی خود می‌توانید به اتحادیه صنف تعمیرکاران مراجعه کنید.

از چه طریقی می توانیم به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم؟

از چه طریقی می توانیم به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم؟
از چه طریقی می توانیم به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم؟

در حقیقت راه های زیادی هستند که با به کارگیری آنها می توانید به یک تعمیرکار معروف و باتجربه تبدیل شوید.

نخستین راهی که با کمک آن می توانید به یک تعمیرکار اتومبیل با قدرت بالا در پیدا کردن مشکل خودرو تبدیل شوید، این است که تجربه های لازم را داشته باشید، تعمیرکار تندر ۹۰ باید در برطرف کردن نواقص دانش فنی زیادی داشته باشد و برای به دست آوردن دانش های علمی باید به صورت فنی یادگیری های لازم را گذرانده باشد تا انجام این کار برای وی قابل درک باشد.

تعمیرکار تندر ۹۰ باید توانایی برقراری ارتباط بسیار بالایی با مشتریان داشته باشد تا بتواند مشتریان زیادی را جذب کند علاوه بر این ارائه خدمات خوب در جذب مشتری تأثیر بسیار زیادی دارد.

وی باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن اعتماد مشتریان انجام بدهد، این امر زمانی امکان‌پذیر است که کار را با دقت و حوصله زیادی انجام بدهد تا بتواند مشکلات ماشین را برطرف کند، علاوه بر این کیفیت در انجام تعمیرات خودرو نقش بسیار مهمی دارد.

با مشتریان صادق باشید

یکی دیگر از راه هایی که با کمک آن می توانید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید، این است که با مشتریان صادق باشید، به این معنا که در زمان وعده داده شده خودرو را تحویل بدهید، در صورتی که احتیاج به زمان بیشتری برای تعمیر ماشین دارید، باید مشتری را در جریان بگذارید.

برای این که از اعتماد مشتری سوء استفاده نشود، می توانید در صورتی که اتومبیل نیاز به وسیله‌ ای دارد، از مشتری درخواست کنید که قطعه را تأمین کند، با این امر اگر در روز های آتی برای خودرو مشکلی به وجود آید، مشتری مسئول کار خویش است و نمی تواند بابت وسیله ی بی کیفیت ادعایی داشته باشد.

برای این که به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم، باید چه مهارت هایی را کسب کنیم؟

برای این که به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم، باید چه مهارت هایی را کسب کنیم؟
برای این که به یک تعمیرکار ماهر تندر ۹۰ تبدیل شویم، باید چه مهارت هایی را کسب کنیم؟

در واقع تمامی افراد برای هر شغلی نیاز به مهارت های به خصوصی برای موفق شدن دارند، از جمله مهارت هایی که باعث به وجود آوردن یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه می شود به صورت زیر درج شده است؛

  • حرفه های مورد نیاز شغل مکانیکی
  • داشتن دانش و حرفه های لازم فنی
  • آشنایی خیلی زیاد با وسایل و قطعات اتومبیل
  • تمرکز و سرعت کار بسیار زیاد

اطلاعات و علم خود را در عرصه تعمیرات اتومبیل تندر ۹۰ باید مدام به روز کنید، در صورتی که توسط کارخانه به خودرو قطعه جدیدی اضافه می شود، به اندازه کافی در مورد آن اطلاعات داشته باشید.

با مشتریان ارتباط عمومی بالایی برقرار کنید.

تمامی قوانین و مقررات ایمنی را بدانید و به آن ها پایبند باشید.

تعمیرکاران به طور کلی باید با تعمیر و کنترل موتور، تعویض برخی از قسمت های فرسوده ماشین، تعمیر سیستم هیدرولیک و سوخت رسانی به موتور های بنزینی و… آشنا باشند.

در صورتی که تعمیرکار موارد فوق را به صورت عملی انجام بدهد، کیفیت کار او و سرعت یادگیری اش بسیار افزایش پیدا می کند.

در پی یک استاد کار با تجربه و ماهر باشید

در صورتی که قصد دارید، به یک تعمیرکار حرفه ای با سرعت کار بالایی تبدیل شوید، باید در پی یک استاد کار با تجربه و ماهر باشید تا به صورت عملی کار های مکانیکی را یاد بگیرید، در این صورت بیشتر تعمیرات را درک می کنید و فهم آنها برای شما راحت تر می شود.

هر چند به دست آوردن مهارت آموزی در کنار یک استاد کار حرفه ای باعث افزایش تجربه و توانایی در عیب یابی خودرو می شود، ولی بسیاری از افراد قدرت پیدا کردن یک استاد کار خوب را ندارند، یا این که اخذ مدرک تحصیلی اهمیت خیلی زیادی برای آنها دارد.

در صورتی که قصد دارید، در آینده یک تعمیرگاه خصوصی راه اندازی کنید و در این کار مهندس خودرو شوید، باید در رشته های مربوطه تحصیل کنید، در حال حاضر مقاطع گوناگونی برای ارائه مدرک مکانیکی وجود دارد، در این صورت برای آموزش حرفه ای می توانید، در دوره ی دبیرستان وارد این عرصه شوید و بعد از طی کردن تمامی دوره ها مدرک تحصیلی خود را دریافت و با راه اندازی یک تعمیرگاه تخصصی خود را به عنوان مهندس مکانیک معرفی کنید.

هنگام شرکت در دوره های یادگیری گوناگون مکانیکی، باید به سابقه و اطلاعات استاد برگزارکننده کلاس دقت زیادی داشته باشید، زیرا این امر در نتیجه یادگیری شما تأثیر زیادی دارد.

دانش و یادگیری های گوناگون در کلاس‌های آموزشی به فهم شما کمک زیادی می کند، بنابراین سعی کنید که دوره های خوبی را انتخاب کنید.

برای کسب مجوز راه اندازی تعمیرگاه باید چه مدارکی را به صنف ارائه بدهیم؟

برای کسب مجوز راه اندازی تعمیرگاه باید چه مدارکی را به صنف ارائه بدهیم؟
برای کسب مجوز راه اندازی تعمیرگاه باید چه مدارکی را به صنف ارائه بدهیم؟

درصورتی که قصد دارید، پروانه کسب برای تعمیرات اتومبیل به دست آورید باید مدارک زیر را همراه خود داشته باشید؛

  • از سند جایی که به عنوان تعمیرگاه می خواهید از آن استفاده کنید یک کپی بگیرید، یا این که اگر مکانی را به عنوان تعمیر گاه اجاره نموده اید، باید از اجاره نامه کپی داشته باشید.
  • فیش پرداخت شده های مالیاتی را باید همراه با کپی ارائه بدهید.
  • از کارت ملی خود یک کپی بگیرید و همراه اصل آن به همراه داشته باشید.
  • از تمام صفحه های شناسنامه ی خود کپی بگیرید.
  • برای دریافت مجوز باید عکس پرسنلی داشته باشید.
  • از مدرک تحصیلی خود یک کپی بگیرید.

جایی که به‌عنوان تعمیرگاه انتخاب کرده ایم باید چه ویژگی داشته باشد؟

جایی که به‌عنوان تعمیرگاه انتخاب کرده ایم باید چه ویژگی داشته باشد؟
جایی که به‌عنوان تعمیرگاه انتخاب کرده ایم باید چه ویژگی داشته باشد؟

در واقع جایی را که به‌ عنوان تعمیرگاه انتخاب کرده اید، باید دارای ویژگی هایی باشد؛

  • بر اساس مقررات اتحادیه تعمیرات اتومبیل محیطی که برای تعمیرات خودرو در نظر گرفته شده است، باید حداقل به متراژ ۳۰۰ متر باشد.
  • کسی که دارای سابقه بالایی است، باید امور تعمیرکاران را تعیین و کارکنان آن ها را قبول کند، لازم به ذکر است، فردی که سرمایه گذار است، در مقایسه با سایر افراد اولویت بیشتری دارد.
  • تمامی تعمیرکارانی که سابقه بالایی دارند و دانش آنها زیاد است، برای جذب مشتری محیط تعمیرگاه را مدام تمیز می کنند و برای تمیز بودن این مکان به هر کدام از تعمیرکاران یک مسئولیت را می دهند.

برای این که تعمیرگاه تندر 90 به یک تعمیرگاه تخصصی و با پرستیژ کاری بالا تبدیل شود، چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

برای این که تعمیرگاه تندر 90 به یک تعمیرگاه تخصصی و با پرستیژ کاری بالا تبدیل شود، چه کارهایی را باید انجام دهیم؟
برای این که تعمیرگاه تندر 90 به یک تعمیرگاه تخصصی و با پرستیژ کاری بالا تبدیل شود، چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

یکی از کارهایی که به تعمیرگاه نظم زیادی می دهد و باعث تبدیل شدن شما به یک تعمیرکار حرفه ای و تخصصی می شود این است که برای هر کدام از مشتری های خود یک پرونده را تشکیل دهید و در آن ایرادات خودرو را ثبت کنید، علاوه بر این مشخصاتی مانند: مدل‌ماشین، شرایط آن و غیره باید در این پرونده درج شود، این امر باعث افزایش اعتماد مشتری ها می شود و به تعمیرگاه نظم زیادی می بخشد، طوری که بر اساس آن تعمیر کار بر اساس تاریخ وعده داده شده خودرو را تحویل می دهد.

یکی دیگر از اموری که موجب افزایش پرستیژ کاری می شود، این است که تعمیرگاه برای فروش یا پذیرش فاکتوری را طراحی کند و روی هر فاکتور لوگوی مربوط به تعمیرگاه طراحی شده باشد.

پس از پذیرفتن ماشین به مشتری یک پیام کوتاه به صورت اتوماتیک به عنوان خوش آمدگویی ارسال شود و در آن هزینه تعمیرات و ایرادات خودرو، همچنین سایر فاکتورها ارسال شود.

تعمیرگاه باید دارای یک نرم‌ افزار هوشمند باشد، به گونه ‌ای که حقوق تعمیر کار را به ‌صورت درصدی ارزیابی و اعلام کند.

یکی از امکاناتی که باعث تخصصی شدن تعمیرگاه می شود این است که یک شماره به عنوان تلفن گویا داشته باشید تا مشتری با برقراری تماس از نهایی ترین حالت ماشینش مطلع شود، این امر در اعتماد مشتریان تأثیر زیادی می‌گذارد و باعث عدم هدر رفتن زمان تعمیرکار نمی شود، در غیر این صورت تعمیرکار باید مدت زمانی را به جوابگویی مشتریان خود اختصاص بدهد و این مانع پیش رفتن سریع کارها می شود.

مکانیک حرفه ای تندر 90 چه خصوصیاتی دارد؟

مکانیک حرفه ای تندر 90 چه خصوصیاتی دارد؟
مکانیک حرفه ای تندر 90 چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از خصوصیت های اساسی یک مکانیک این است که مشتری مدار باشد و با تمامی مراجعه کنندگان ارتباط عمومی بالایی را برقرار کند، اگر مکانیک اتومبیل همراه کیفیت کار بالا با تمامی افراد رفتار شایسته ‌ای داشته باشد، مشتریان زیادی جذب آن می شوند و برای بار های بعد به همان تعمیرگاه مراجعه می کنند،

علاوه بر این باعث معرفی شدن مکانیک به تمامی نزدیکان می شود در صورتی که مکانیک رفتار خوبی نداشته باشد و با مشتریان خشن گفتگو کند یا این که به سؤال های آنها پاسخ کامل و صحیح ندهد، مشتریان برای دفعات بعدی به این تعمیرگاه مراجعه نمی کنند و به یک مکانیک کم‌ حوصله معرفی می شود.

یک تعمیرکار حرفه ای باید بتواند در رابطه با مشکلاتی که برای ماشین به وجود آمده است، به مشتریان توضیح کامل و صحیحی بدهد، علاوه بر این به تمامی سؤال هایی که دارند، با حوصله پاسخ بدهد، تعمیرکار باید از جملات تخصصی استفاده نکند و تا حد ممکن آن را به زبان معمولی برای مشتری توضیح بدهد.

یکی دیگر از خصوصیات مکانیک حرفه ای این است که مهارت های فنی داشته باشد، به گونه ‌ای که در رابطه با ساختار انواع اتومبیل ها اطلاعات زیادی داشته باشد و بتواند عیب یابی اتومبیل را به نحو صحیح و در کمترین زمان بفهمد.

یک مکانیک حرفه ای تمامی وسایل تعمیرات را می‌شناسد و می‌تواند به راحتی با آنها کار کند.

تا اینجا با مبحث مکانیک حرفه ای تندر 90 چه خصوصیاتی دارد آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا انتهای پست بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران با ما همراه باشید.

کسانی که مالک خودروی تندر 90 هستند، باید به چه تعمیر کاری رجوع کنند؟

کسانی که مالک خودروی تندر 90 هستند، باید به چه تعمیر کاری رجوع کنند؟
کسانی که مالک خودروی تندر 90 هستند، باید به چه تعمیر کاری رجوع کنند؟

در صورتی که تعمیرکار در کار خود مرتکب یک خطای کوچک شود، ممکن است، به تمامی بخش‌ های اتومبیل آسیب‌ های زیادی وارد شود، تمامی تعمیر کاران باید با دقت و تمرکز بالایی کار خود را انجام بدهند، در صورتی که اتفاق ناگواری برای مکانیک به وجود آمده است و حواس او جمع نیست باید کار را به زمان دیگری موکول کند، زیرا ممکن است، خسارت های جبران ناپذیری را به وجود آورد.

کسانی که مالک خودروی ال ۹۰ هستند، ممکن است، زمانی به تعمیرگاه نیاز داشته باشند، در واقع اتومبیل وسیله ‌ای است که مدام از آن استفاده می شود، بنابراین ممکن است، افراد نتوانند ماشین خود را در تعمیرگاه به مدت زمان زیادی جای بگذارند، در این صورت مکانیک حرفه ای با پی بردن به ایراد خودرو می تواند آن را در سریعترین زمان ممکن برطرف کند،

قدرت تشخیص عیب یابی اتومبیل در مدت زمان کوتاه

به همین دلیل یکی از خصوصیات های مکانیک قدرت تشخیص عیب یابی اتومبیل در مدت زمان کوتاهی است، پس از پایان کار مکانیک باید بدون هیچ ایرادی اتومبیل را به مشتری تحویل بدهد، در صورتی که بنا به درخواست مشتری فقط ایراد مورد نظر ماشین برطرف شده است و اتومبیل دارای ایراد های جزئی دیگری است، بایست بر اساس پیشنهاد مشتری تمامی ایرادات را برطرف کند.

با توجه به این که صنعت خودرو سازی مدام در حال توسعه و رشد است، مکانیک های حرفه ای در جهان با توج به نهایی ترین پیشرفت‌ها باید دانش و اطلاعات زیادی داشته باشند، در صورتی که یک مکانیک از آخرین توسعه‌ای صنعت خودروسازی هیچ گونه اطلاعاتی نداشته باشد، به یک مکانیک حرفه ای و ماهر تبدیل نمی شود،

علاوه بر این کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار پایین است، افرادی که سابقه زیادی دارند، می دانند که هر ماشینی با هر مشکلی ممکن است، به آنها مراجعه کنند، بنابراین باید در رابطه با قطعات و سیستم های داخلی خودرو آشنایی داشته باشند، مکانیک حرفه ای باید بتواند تعمیرگاه را به نحو صحیح مدیریت کند طوری که یک حسابدار و تعمیرکار توانمند باشد.

قدرت کنترل اوضاع

هر مکانیکی در شرایط ویژه و و غیر قابل پیش بینی شده ای قرار می‌گیرد، بنابراین باید قدرت کنترل اوضاع را داشته باشد، یک تعمیرکار ماهر قدرت مدیریت در وضعیت های بحرانی را دارد، طوری که با صبر و حوصله کارها را به درستی انجام می‌دهد و کارکرد او افزایش پیدا می کند،

برای اکثر مکانیکها پیش آمده است که یک مشتری با عصبانیت یا نارضایتی زیاد به تعمیرگاه مراجعه می کند، در این صورت نحوه ی برخورد و به دست گرفتن شرایط توسط مکانیک نقش بسیار مهمی دارد.

مکانیک متخصص باید با وجدان کاری بالایی تعمیرات و سرویس دهی را انجام بدهد، به گونه‌ ای که مسئولیت پذیر باشد و در انجام کارها شانه خالی نکند، بنابراین صداقت با مشتری اولویت اول را دارد.

تعمیر کار باید سعی کند که کارها را با کیفیت بالایی انجام دهد، طوری که تمامی قطعات قابل تعویض را با وسایل مرغوب تعویض کند، این کار علاوه بر این که باعث جلب رضایت مشتری می شود، بلکه تعمیرکار به یک مکانیک منصف مشهور می شود.

چه عواملی در جذب مشتریان بیشتر نقش بسیار مهمی دارد؟

چه عواملی در جذب مشتریان بیشتر نقش بسیار مهمی دارد؟
چه عواملی در جذب مشتریان بیشتر نقش بسیار مهمی دارد؟

به جرأت می‌توان گفت که اغلب تعمیرگاه هایی که طرفدار بسیار زیادی دارند، به دلیل منصف بودن آنها و کیفیت بالای کارشان است، در واقع اگر مکانیک منصف باشد و کار بدون کیفیتی را تحویل بدهد مسلماً مشتری برای بار بعدی به آن مراجعه نمی کند، در نتیجه باید تمامی ویژگی‌ها را برای جلب مشتری داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده مکانیک هایی وجود دارند که به مشتریان وعده های دروغین می‌دهند مثلاً ماشین را در زمان وعده داده شده تحویل نمی‌دهند یا این که قول می‌دهند که از قطعات با کیفیت استفاده کنند و در عوض هزینه ی وسایل نو را از مشتری دریافت می کنند،

اما از قطعات بی کیفیت استفاده می کنند، در این صورت کیفیت کار به شدت کاهش پیدا می کند، علاوه بر این افرادی که وسایل دست دوم به کار می برند، ولی از مشتری نرخ قطعه نو را می گیرند، دوام طولانی مدتی در بازار ندارند و مشتریان از حیله آنها خیلی سریع باخبر می شوند.

همراه با دانش مکانیکی تعمیر کار باید سابقه بالایی داشته باشد تا با مراجعه مشتریان عیب یابی ماشین را خیلی سریع بفهمد، کسانی که تجربه کاری زیادی ندارند، موقعی که مشتریان به آنها مراجعه می کنند، برای پی بردن به ایراد اتومبیل مدت زمان طولانی صرف می کنند، علاوه بر این ممکن است، تشخیص آنها غلط باشد.

مکانیک هایی که تجربه کاری بالایی دارند، برای هر ایراد و مشکلی یک روش به خصوص و راه حلی پیدا می کنند.

تضمین کار

یکی از عواملی که موجب جلب توجه مشتریان می شود و آنان را تحریک برای مراجعه به دفعات بعدی به تعمیرگاه می کند تضمین کار می باشد، ضمانت کار این گونه است که اگر پس از تعمیر برای اتومبیل مشکلی به وجود آید، طبق زمان معین شده مشتری می تواند، خودرو را به مکانیک تحویل بدهد تا بدون پرداخت هزینه ای آن را دوباره تعمیر نماید، در صورتی که تمایل به جذب مشتری و به دست آوردن اعتماد آنها دارید، امور خود را ضمانت کنید.

از جمله مواردی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، قیمت، حرفه و کیفیت کار است، علاوه بر این مدت زمان تحویل اتومبیل جزء موارد ضروری می باشد.

در حال حاضر کار های اغلب مکانیک ها دارای گارانتی تعمیر می باشد و کارهای خود را به صورت سیستماتیک انجام می دهند، گارانتی تعمیر در سیستم تعمیرگاه وارد می شود و مشتری می تواند در صورت رخداد خلل به تعمیرگاه مربوطه مراجعه کند و مشکل را حل نماید.

تا اینجا با مبحث چه عواملی در جذب مشتریان بیشتر نقش بسیار مهمی دارد آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا انتهای پست بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران با ما همراه باشید.

در تعمیرگاه باید چه نکاتی رعایت شود؟

در تعمیرگاه باید چه نکاتی رعایت شود؟
در تعمیرگاه باید چه نکاتی رعایت شود؟

در تعمیرگاه باید وسایل و ابزار های ضروری در دسترس باشند، به گونه ‌ای که قطعات جانبی و قدیمی، همچنین ضایعات در یک مکان دیگر نگهداری شوند و در گودال سرویس قرار نگیرند.

تمامی وسایل و قطعات به کار گرفته شده در تعمیرگاه باید در جای به خصوصی قرار گرفته باشند، به گونه ای که ایجاد بی نظمی و شلوغی نکنند.

روشن بودن موتور آتش سوزی در محیط های سرپوشیده باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری می شود.

در محیط تعمیرگاه باید از کشیدن سیگار خودداری کنید، زیرا با روشن بودن آتش و شعله ور شدن آن حرارت زیادی به وجود می آید در این صورت ممکن است، تماس مواد واکنش پذیر با آتش انفجار رخ بدهد.

مواد روغنی و سوختنی مانند بنزین و گریس باید در جایی محافظت شوند که هیچگونه مواد شعله وری و آتش سوزی وجود نداشته باشد، در صورتی که جوش کاری را انجام می‌دهید، باید از دور بودن این مواد اطمینان حاصل کنید.

مواد سوختنی و قابل اشتعال باید در ظرفی ریخته شوند

مواد سوختنی و قابل اشتعال باید در ظرفی ریخته شوند که در آن بسته شود و محفظه آن ها مقاومت زیادی در مقابل آتش سوزی، آسیب دیدگی و سوراخ شدن داشته باشد.

به کارگیری مواد سوختنی برای تمیز کردن وسایل اتومبیل کارگاه ممنوع می باشد.

تنه تمامی ابزار های فلزی و تأسیسات الکتریکی باید به سطح زمین متصل شوند.

قبل از برش کاری یا جوشکاری باید تمامی مواد سوختنی و قابل اشتعال را به محلی دیگر منتقل کنید.

قبل از انجام جوشکاری، برشکاری و کارهای مکانیکی باید بستهای باطری را متمایز کنید.

موقع جوشکاری از مولدهای استیلن مجاز استفاده کنید.

در صورت جوشکاری محفظه ها باید تمامی قوانین ایمنی را رعایت کنید.

از به کارگیری تنگ برای وصل کردن شیرآلات سیلندرها خودداری کنید و این کار را با آچار مخصوص سیلندر انجام دهید.

شما در حال مشاهده پست بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران هستید.

شیطانک

وسایل شاسی کش قلاب دار باید دارای یک شیطانک باشند و به کارگیری آن باید بر اساس اصول ایمنی باشد.

در محیط کارگاه فضایی برای رنگ کردن وجود دارد که باید دارای پرده، آب و تهویه مطلوب باشد، طوری که مواد رنگ در محوطه توزیع نشود.

استفاده از بنزین و سایر مواد سوختنی جهت رقیق کردن چسب غیر مجاز می باشد.

در کارگاه باید از شیلنگ هایی استفاده شود که نیروی بالایی داشته باشند.

تست باتری با استفاده از ایجاد اتصال کوتاه جهت های مثبت و منفی صورت نمی گیرد.

پیچ ها و مهره‌های تایرها باید طوری باز و بسته شوند که حالت ضربدری داشته باشند، بعد از پایان کار از محکم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید و در صورت محکم نبودن رینگ ها تمامی پیچ ها را باز کنید.

موقع بالانس تایر باید چارچوب نگهدارنده اتومبیل روی تایر باشد.

موقع توقف اتومبیل از خارج نمودن چارچوب نگهدارنده ی خودرو خودداری کنید.

امیدواریم تا اینجا از خواندن پست بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

مقررات اختصاصی ایمنی تعمیرگاه شامل چه مواردی است؟

مقررات اختصاصی ایمنی تعمیرگاه شامل چه مواردی است؟
مقررات اختصاصی ایمنی تعمیرگاه شامل چه مواردی است؟
  • تمام وسایلی که برای رفع ایراد دستگاه استفاده می شوند، باید استاندارد باشند، زیرا به‌کارگیری وسایل قدیمی، شکسته یا آسیب دیده ممنوع است و کار به درستی انجام نمی شود.
  • جهت حرکت دادن موتور ماشین یا دیگر وسایلی که وزن زیادی دارند، باید ابزار های مکانیکی را مورد استفاده قرار دهید.
  • از ابزارهای اضافی برای بالا بردن طول جک استفاده نکنید.
  • وسایل جک عمودی باید مجهز به قطعاتی باشند که سطح جک را ثابت نگه دارند و از پرت شدگی آن جلوگیری کنند.
  • وسایل جک عمودی باید دارای یک سیستم اخطار موقع ارتفاع خودرو باشد.
  • سیلندری که دارای گاز کولر است، باید در جایی محافظت شود که نور خورشید به طور مستقیم به آن نتابد یا این که دمای محیط بالا یا پایین نباشد.
  • طریقه تعمیر استوانه هایی که حاوی مواد سوختنی هستند این گونه است که ابتدا باید مواد داخل لوله را خالی کنید.
  • از قرار دادن مواد سوختنی و قابل اشتعال در داخل گودال سرویس خودداری کنید.
  • داخل گودال باید دارای یک آینه به منظور قرار گیری صحیح خودرو باشد.
  • پس از اتمام کار داخل چاله را شستشو دهید.
  • محفظه خالی کردن روغن باید حاوی یک شیر جهت تخلیه مواد باشد.
  • تعمیرات خودرو باید به گونه ای انجام شود که از حالت استاندارد خود خارج نشود.
  • تمامی ابزارهای تعمیرگاه باید مجهز به مشخصات فنی از سوی شرکت تولید کننده باشند.

تا اینجا با مبحث مقررات اختصاصی ایمنی تعمیرگاه شامل چه مواردی است آشنا شدید و پیشنهاد میکنیم تا انتهای پست بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران با ما همراه باشید.

تعمیر خودرو در محل مورد نظر دارای چه مزایایی است؟

در میان فعالیت ها و مشغله های روزانه یافتن یک ارائه دهنده سرویس کار سختی است تا خدماتی مانند: عوض کردن لنت ها، شمع، روغن و فیلتر های گوناگون، همچنین باترییا چرخ های خودرو ارائه دهد، شما باید سرویس دهنده ای را انتخاب کنید که از قطعات با کیفیت و اصل استفاده کند، علاوه بر این کار خود را تضمین نماید

و اگر برای خودرو اتفاقی مجدد به وجود آید، تعمیرکار آن را بدون دریافت هزینه تعمیر کند، در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارند که با نصب آنها می توانید تعمیر کار را به محل مورد نظر ببرید تا به مشکل خودروی شما رسیدگی کندف این اپلیکیشن ها دارای مزایای گوناگونی هستند که در ادامه شما را با مزیت ها و فایده آن ها آشنا می کنیم.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران هستید.

با کمک اپلیکیشن های تعمیر خودرو مشکلات مراجعه به تعمیرگاه ها کمتر می شود

با کمک اپلیکیشن های تعمیر خودرو مشکلات مراجعه به تعمیرگاه ها کمتر می شود، طوری که در ترافیک شهری گیر نمی کنید یا این که از به کارگیری وسایل اصل اطمینان دارید، چرا که برخی از تعمیرگاه ها در صورت تعویض قطعه ای از خودرو لوازم تقلبی را جایگزین آن می کنند.

معمولاً اپلیکیشن های تعمیر خودرو صفحه ای ساده دارند و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند و در چند گام ساده سفارش سرویس خودرو را ثبت نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان نمایندگان به محل مورد نظر مراجعه کنند و مشکلات اتومبیل را برطرف نمایند،

دیدن تاریخچه خدمات اخذ شده گذشته و پرداخت کردن هزینه تعمیر به صورت غیر حضوری، با خبر بودن از هزینه وسایل به‌ کار رفته اصل و مرغوب، همچنین مدیریت اتومبیل های گوناگون از قابلیت های برنامه تعمیر خودرو می باشد،

این برنامه با استفاده از نوین ترین و مهم ترین شیوه های روز برنامه نویسی طراحی شده است و اغلب خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه ها در آن وجود دارد، همچنین مشتری می تواند کار مورد نیاز را انتخاب و سفارش بدهد.

یکی از قوانین اپلیکیشن های تعمیر خودرو این است که کار را باکیفیت بالایی انجام می دهند، طوری که تمامی قطعات را با وسایل نو و اصل جایگزین می نمایند، در صورتی که وسایل و قطعات اصل باشد، باعث پایدار شدن مشتریان می شود، به گونه ای که برای دفعات بعدی از طریق همان اپلیکیشن تعمیر خودرو را انجام می دهند.

هزینه کمتر

یکی از مزایای اپلیکیشن های تعمیر خودرو این است که نسبت به تعمیر گاه ها هزینه کمتری را دریافت می کنند و موجب صرفه جویی در هزینه برای مشتری می شود.

در صورت استفاده از برنامه باید زمان سفارش محل دریافت خدمات را مشخص کنید.

در واقع استفاده از اپلیکیشن ها این مزیت را دارد که زمان بیشتر مدیریت می شود و هزینه ها کاهش پیدا می کنند، علاوه بر این اطلاعاتی صحیح از میزان هزینه های خودرو به مشتری داده می شود.

به کارگیری برنامه های تعمیر خودرو امکانات و خدمات گوناگونی را به مشتری می دهد، طوری که مشتریان با استفاده از این برنامه ها می توانند بدون این که خودرو را به طور مستقیم به تعمیرگاه ببرند و در پی یک تعمیرکار حرفه ای باشند، در مدت زمان کوتاهی مکانیک ماهری را در محل مورد نظر بیاورند.

اپلیکیشن تعمیر خودرو طبق سفارش مشتری در محل شعبه های متعددی و خدمات اتومبیل در محل مورد نظر سرویس دهی های مشتریان را انجام می دهد و در صورت لزوم مشتریان طبق نزدیک ترین مکان تعمیر کار را مشخص می نمایند.

ارائه خدمات توسط اپلیکیشن های تعمیر خودرو طبق مجوز انجام می شود، حتی اگر مشتری از ارائه خدمات ناراضی باشد، توسط اپلیکیشن می تواند به مدیران گزارش بدهد.

شیوه تسویه حساب های مالی در اپلیکیشن طوری است که مشتری از طریق شیوه های گوناگونی می تواند هزینه مربوطه را پرداخت کند.

در پایان از تمامی کسانی که مقاله بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران را مطالعه نمودند نهایت قدر دانی را داریم و امیدواریم ازمطالعه مقاله بهترین تعمیرکار تندر 90 در تهران نهایت بهره را برده باشید.

اگه حال کردی این پست رو با دوستات به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *